کد خبر : 37511
تاریخ : 1401/3/16
گروه خبری : خبر همدان

تجلی اقدام و عمل در شهرداری منطقه یک

وسیع‌ترین چمن مصنوعی شهر همدان در حال اجرا



هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: به زودی از زمین چمن باشگاه شهرداری بهره‌برداری می‌شود.
به گزارش هگمتانه، حامد جلیلوند تصریح کرد: در روزهای آینده وسیع‌ترین زمین چمن مصنوعی شهر همدان به مساحت 6هزار و 200 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال توسط شهرداری منطقه یک آماده بهره برداری ورزشکاران خواهد شد.
وی افزود: شهر همدان دارای ظرفیت‌های بالقوه در ورزش حرفه‌ای است که این مهم نیازمند توجه و بسترسازی توسط مسوولان امر است تا این استعدادها بالفعل شوند.
جلیلوند در ادامه یادآور شد: شهرداری همدان همچون همیشه حامی ورزشکاران شهر بوده و برای تأمین زیرساخت مناسب ورزش تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.
وی همچنین با اظهار امیدواری از روند رشد جایگاه ورزش شهر همدان خاطرنشان کرد: نگاه شهرداری منطقه یک به مقوله برخورداری شهروندان از امکانات و تاسیسات شهری یک نگاه فرامنطقه‌ای است بنابراین معتقدیم همه شهروندان از مناطق مختلف شهر همدان از این امکانات بهره مند می‌شوند.
وی سپس به ضرورت تناسب بایستگی و شایستگی در امر ورزش تأکید کرد: شایستگی‌ها در ورزش شهروندی و ورزش قهرمانی شهر همدان سیر صعودی خود را طی می‌کند از این رو سعی مدیریت شهری معطوف به رشد کمی و کیفی تاسیسات ورزشی این شهر است.
مدیر منطقه یک شهرداری همدان همچنین از ساماندهی سایر اماکن ورزشی شهر همدان در منطقه یک خبر داد و افزود: اقدامات مربوط به مرمت، بازسازی و بهسازی فضاهای ورزشی این منطقه استمرار دارد.
به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک همدان، وی در پایان با ذکر این نکته که واحد فنی مهندسی شهرداری منطقه یک همدان اجرا و نظارت پروژه چمن مصنوعی ورزشگاه شهید خادم پر (شهرداری همدان)را عهده دار بوده است تأکید کرد: این پروژه در این مرحله قریب نود و پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته که به زودی شاهد پایان آن خواهیم بود.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/37511