کد خبر : 37035
تاریخ : 1401/3/2
گروه خبری : ورزش

راه‌اندازی سایت قایقرانی مجموعه تفریحی عباس آباد


هگمتانه، گروه ورزش: سایت قایقرانی مجموعه تفریحی عباس آباد با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی و مدیرکل ورزش و جوانان استان راه‌اندازی و آغاز به کار کرد.
حمید سیفی در آیین افتتاح سایت مجموعه تفریحی عباس آباد که با حضور رئیس فدراسیون هیأت قایقرانی، اعضای شورای اسلامی شهر همدان، مسؤولان مجموعه گردشگری علیصدر و عباس آباد و جمعی از قهرمانان رشته قایقرانی همراه بود، با اشاره به اینکه برای نخستین بار شاهد فعالیت رشته قایقرانی در داخل شهر همدان، هستیم اظهار کرد: طبق تفاهم صورت گرفته مابین هیأت قایقرانی و مجموعه تفریحی و گردشگری عباس آباد ورزشکاران و قهرمانان قایقرانی استان می‌توانند به مدت سه سال فعالیت خود را در سایت آبی این مجموعه صورت دهند.
وی با اشاره به همگانی سازی رشته قایقرانی در استان گفت: قطعا افتتاح این مجموعه و تمرینات تیم قایقرانی استان می‌توانند موجب جذب جوانان و نوجوانان بیشتری در این رشته ورزشی شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه توسعه و ترویج این رشته مفرح در همدان به زیرساخت‌های مناسب و استاندارد نیاز دارد افزود: نگاه ویژه مسؤولین استانی و شهرستانی و حمایت و مشارکت بخش خصوصی برای تحقق این موضوع امری ضروری است که امیدواریم محقق گردد و در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره مندی از سایت‌های بیشتری در سطح استان و استقبال چشمگیر ورزشکاران مستعد این رشته و حضور آنها در رقابت‌های مختلف باشیم.
وی تصریح کرد: سایت قایقرانی عباس آباد با دارا بودن مجموعه اقامتی و ارتفاع از سطح دریا می‌تواند در آینده میزبان اردوهای تیم ملی و مسابقات ملی و بین المللی باشد.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/37035