کد خبر : 36619
تاریخ : 1401/2/23
گروه خبری : خبر همدان

معاون امور اقتصادی استاندار همدان:

کمبود کالاهای اساسی نداریم



هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون امور اقتصادی استاندار همدان گفت: در استان ذخیره کافی کالاهای اساسی وجود دارد و هیچ گونه کمبودی احساس نمی‌شود.
به گزارش هگمتانه، ظاهر پورمجاهد با بیان اینکه جلسات متعدد تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی در سطوح مختلف در استان برگزار شده است اظهار کرد: علاوه بر جلسات استانی، نشست‌هایی نیز به صورت ویدئوکنفرانس با وزارت کشور، وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی برگزار شده است.
وی تأکید کرد: در استان ذخیره کافی درباره کالاهای اساسی وجود دارد و هیچ گونه کمبودی احساس نمی‌شود.
معاون اقتصادی استاندار همدان اظهار کرد: از آنجا که قیمت کالاها پس از افزایش دیر اعلام شد و در فضای مجازی و رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی صورت گرفت، مردم نگران شدند و عطش خرید پیدا کردند که این مسأله پس از اعلام قیمت‌ها فروکش کرد.
وی درباره گوشت مرغ نیز گفت: شامگاه چهارشنبه نیز کشتارگاه‌های مرغ در استان به فعالیت مشغول بودند و امروز مرغ وارد بازار خواهد شد تا نگرانی‌ وجود نداشته باشد.
پورمجاهد همچنین با اعلام اینکه در حال تحویل روغن از کارخانه‌ها هستیم اظهار کرد: تحویل روغن از کارخانجات در حال انجام است و ممکن است که در روزهای اول مشکلات جزئی وجود داشته باشد اما از روز یکشنبه هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در بعضی موارد پس‌زدگی کالا از سوی مردم در بازار داشته باشیم که برای کالاهایی چون مرغ شرکت پشتیبانی آنها را خریداری خواهد کرد.
به نقل از فارس، معاون اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه تلاش بسیاری کردیم از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی مناسب داشته باشیم گفت: مردم هم اگر درباره موارد مختلف مشکلی دارند به تهران اعلام کردیم.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/36619