کد خبر : 30768
تاریخ : 1400/9/6
گروه خبری : خبر همدان

حجت الاسلام فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس:

جنگ امروز دشمنان اقتصادی معرفتی است

هگمتانه، گروه خبر همدان: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اگر پشتوانه معرفتی داشته باشیم سرآمد خواهیم بود گفت: دشمن امروز دنبال جنگ اقتصادی و معرفتی است.

به گزارش هگمتانه، حجت الاسلام دکتر احمدحسین فلاحی روز پنجشنبه در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان رمز پیروزی در تمام عرصه‌ها را داشتن تفکر بسیجی دانست و گفت: امروز به برکت آموزه‌های دینی شاهد شکستن هیمنه دشمن در عرصه‌های زمینی، دریایی و هوایی هستیم.

وی اظهار کرد: با تفکر بسیجی نه تنها سرزمین خود را حفظ بلکه قلوب همه آزادگان جهان را با این تفکر آشنا کردیم.

وی با بیان اینکه دشمن امروز دنبال جنگ اقتصادی و معرفتی است افزود: در عرصه‌های نظامی نیروهای مسلح ما آنقدر قوی شده اند که دشمن اجازه جسارتی به خود نمی‌دهد.

نماینده مردم همدان در خانه ملت اظهار کرد: کشور برای قوی شدن باید در همه عرصه‌ها مانند عرصه نظامی در بعد معرفتی و تخصصی قوی شود.

رئیس فراکسیون محور مقاومت با بیان اینکه تفکر بسیجی در عرصه‌های بین المللی نیز پیروز شده است ادامه داد: کشور سوریه، یمن، عراق و لبنان با تفکر بسیجی پیروز میدان شدند.

حجت الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: جنگ ترکیبی در اوایل انقلاب از لحاظ فرهنگی، اقتصادی و هم در عرصه نظامی وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط امام امت فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند گفت: اظهار نظر و تصمیم گیری صحیح در عرصه‌های مختلف مهم و ارزشمند است.

رئیس فراکسیون محور مقاومت در مجلس اظهار کرد: رمز برتری رزمندگانی چون شهید ستاری‌ها و اردستانی ها، آموزه‌های دینی است که موجب شده تصمیمات دقیق و حساب شده را بگیرند.

به نقل از ایرنا، وی با اشاره به اینکه در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اگر پشتوانه معرفتی داشته باشیم سرآمد خواهیم بود گفت: آنچه که پای فرماندهی چون شهید سلیمانی را در جنگ نگه می‌دارد بعد معرفتی است.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/30768