کد خبر : 29936
تاریخ : 1400/8/12
گروه خبری : خبر همدان

با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

محمدعلی مرادیان مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی شد

هگمتانه، گروه خبر همدان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدعلی مرادیان را به عنوان مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب خوانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش هگمتانه، در حکم محمد مهدی اسماعیلی خطاب به محمدعلی مرادیان آمده است: نظر به شایستگی و آشنایی جنابعالی با حوزه کتاب و موضوعات مرتبط با آن و بنا به پیشنهاد معاون محترم امور فرهنگی به موجب این حکم به سمت مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب خوانی منصوب می‌شوید.

اسماعیلی در این حکم ابراز امیدواری کرده است با بهره‌مندی از تجارب و آرای صاحب نظران و انگیزه و روحیه متعهدانه همکاران آن دفتر در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازخوانی فعالیت‌ها در جهت انطباق با مأموریت‌ها و نیز توجه به اقتضائات جامعه نشر و نیازهای مخاطبان کتاب به منظور تدوین راهبرد پژوهش‌‌های کاربردی و مطالعات مرتبط را از مهم ‌ترین وظایف مرادیان دانسته است.

از سوابق اجرایی محمدعلی مرادیان می‌توان به عضو هیأت مدیرۀ شرکت چاپ و نشر بین‌الملل سازمان تبلیغات اسلامی، مسؤول دبیرخانۀ دائمی جایزۀ جهانی فلسطین و عضو شورای سیاست‌گذاری و دبیر اجرایی جایزۀ ادبی شهید سید علی اندرزگو اشاره کرد.

پیش از این ابراهیم حیدری عهده دار این مسؤولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/29936