کد خبر : 28328
تاریخ : 1400/6/27
گروه خبری : ورزش

فعالیت وزنه برداری بانوان در 6 شهرستان استان

هگمتانه، گروه ورزش: نایب رئیس هیأت وزنه‌برداری استان همدان، گفت: وزنه‌برداری بانوان در 6 شهرستان استان همدان فعالیت دارد.

سوسن فتاحی در حاشیه آخرین روز اردوی سه هفته‌ای تیم ملی وزنه برداری با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته طی چندماهه گذشته در هیأت وزنه‌برداری استان همدان، گفت: هیأت وزنه‌برداری استان همدان در سطح استان مربیان توانمند، ورزشکاران و قهرمانان مستعد و بسیار خوبی در دو بخش آقایان و بانوان دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وزنه‌برداری بانوان در شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، کبودرآهنگ، تویسرکان و اسدآباد فعالیت دارند، گفت: طی بازدیدهایی که با حضور رئیس هیأت وزنه‌برداری از شهرستان‌های استان صورت‌گرفته در صدد هستیم وزنه‌برداری بانوان و آقایان را در شهرستان‌های دیگر استان فعال کنیم چراکه ظرفیت‌های بسیار خوبی دیده می‌شود.

فتاحی با اشاره به اینکه خانم‌ها کدخدایی و خزایی از وزنه‌برداران توانمند استان همدان هستند که همواره در اردوها و مسابقات داخلی و خارجی حضور دارند، گفت: امیدواریم با حمایت‌های صورت‌گرفته بتوانیم نسبت به استعدادیابی و جذب ورزشکاران توانمند این رشته در سطح استان بیش‌ازپیش فعال باشیم.

وی در خصوص حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از هیأت وزنه‌برداری، اظهار کرد: دکتر سیفی با دلسوزی و دید باز و آنجا که خود از جنس ورزش بوده و هست همواره پذیرای ورزشکاران و راستای رفع موانع مشکلات هیأت‌ها قدم بر می‌دارند.

نایب‌رئیس هیأت وزنه‌برداری استان همدان با تأکید بر اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به رشد و توسعه ورزش استان همدان در رشته‌های مختلف کمک کرده است، گفت: افرادی همچون دکتر سیفی باید برای سالیان سال در استان حضور داشته باشند چراکه منشأ خیروبرکت هستند.

وی با اشاره به برخی نیازهای زیرساختی و تجهیزاتی ویژه وزنه‌برداری بانوان در استان همدان، گفت: یکی از مشکلات موجود در هیأت وزنه‌برداری کمبود مربی بانو است که در حال حاضر باتوجه‌به شیوع ویروس کرونا توانایی برگزاری دوره‌های مربیگری را نداریم امیدواریم در ادامه راه با مساعد شدن شرایط کرونایی بتوانیم در این زمینه فعال‌تر از قبل ورود کنیم تا مشکل کمبود مربی در استان مرتفع شود.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/28328