کد خبر : 28287
تاریخ : 1400/6/27
گروه خبری : خبر همدان

اعلام گاه شمار جشنواره سی و سوم

سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان 26 تا 28 آبان

هگمتانه، گروه خبر همدان: دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان با اعلام زمان برگزاری این دوره جشنواره، گفت: سی و سومین جشنواره تئاتر استان 26 تا 28 آبان 1400 در همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش هگمتانه، سیدمحمدجواد کبودراهنگی روز جمعه اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار هنرمندان تئاتر استان به دبیرخانه برای شرکت در جشنواره 15 آبان است.

وی درخصوص زمان اعلام نتایج هیأت انتخاب عنوان کرد: به منظور برنامه‌ریزی گروه نمایشی آخرین زمان اعلام نظر هیأت ارزیابی جشنواره سی و سوم 20 آبان در نظر گرفته شده است.

دبیر جشنواره تئاتر استان همدان با بیان اینکه این جشنواره در 2 بخش صحنه‌ای و خیابانی برگزار می‌شود، افزود: بخش صحنه‌ای جشنواره به‌صورت رقابتی برگزار و در بخش خیابانی نیز 2 نمایش به‌صورت غیررقابتی و به انتخاب دبیرخانه جشنواره اجرا می‌شود که به پذیرفته‌ شدگان در این بخش مبلغی به‌عنوان کمک‌هزینه پرداخت خواهد شد.

کبودراهنگی خاطرنشان کرد: با توجه به سرعت واکسیناسیون عمومی در صورت مناسب بودن شرایط بهداشتی، بازبینی آثار نمایشی به صورت زنده انجام خواهد شد.

به گفته وی، این جشنواره با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای جوان و بهره‌وری از تجربیات پیشکسوتان تئاتر استان، با تکیه بر گسترش اجراهای عمومی و ترویج فرهنگ غنی و مانای ایران اسلامی و با موضوعاتی همچون امید اجتماعی، ارتقای نهاد خانواده و هم‌گرایی ملی برگزار می‌شود.

دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان یادآور شد: این جشنواره با مشارکت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار می‌شود.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/28287