کد خبر : 28145
تاریخ : 1400/6/23
گروه خبری : خبر همدان

منع ترددهای شبانه در همدان برقرار است

واکسیناسیون شبانه روزی دلیل لغو محدودیت تردد شبانه در برخی استان‌ها

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: هنوز دستورالعمل و بخشنامه‌ای مبنی بر لغو محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 تا سه بامداد به پلیس راهور ابلاغ نشده و تا زمان اعلام رسمی و کتبی موضوع از طریق مبادی ذیربط، این محدودیت همچنان اعمال می‌شود.

به گزارش هگمتانه، سرهنگ فرخ جمالی روز دوشنبه اظهار کرد: لغو محدودیت تردد شبانه منوط به اعلام کتبی ستاد مقابله با کرونا است که هنوز هیچ گونه دستورالعمل و بخشنامه‌ای دراین خصوص به پلیس راهور استان همدان ابلاغ نشده است.

وی افزود: برخی از استان‌ها به علت انجام واکسیناسیون به صورت شبانه روزی، خواستار لغو محدودیت تردد شبانه بودند که لغو این محدودیت تردد تنها در این مناطق و شهرستان‌ها مورد موافقت قرار گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: کار تزریق واکسن در پایگاه‌های واکسیناسیون استان همدان از ساعت 7:30 تا 19:30 انجام می‌شود و اعمال محدودیت تردد شبانه نیز از ساعت 22 تا 3 بامداد است که هیچ تداخلی با یکدیگر ندارند.

 

سرهنگ جمالی تصریح کرد: نقض محدودیت تردد شبانه با حضور مأموران پلیس راهور و همچنین دوربین‌های هوشمند نظارتی ثبت و خودرو متخلف 200 هزار تومان جریمه می‌شود.

 

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/28145