کد خبر : 27762
تاریخ : 1400/6/14
گروه خبری : خبر همدان

با هدف اندیشه‌ورزی انجام می‌شود

دیدار چهره به چهره شهردار منتخب با مدیران شهرداری

هگمتانه، گروه خبر همدان: شهردار منتخب همدان جلسات منظمی را با معاونان، مدیران مناطق و بخش‌های مختلف شهرداری همدان ترتیب داده تا به منظور امکان سنجی و کسب اطلاعات تکمیلی برای برنامه‌ریزی امور مدیریت شهری اقدامات لازم را به عمل آورد.

به گزارش هگمتانه، سید مسعود حسینی که تجارب ارزنده‌ای در زمینه مدیریت سرمایه انسانی دارد با این اقدام در پی شناخت ظرفیت‌های موجود در بدنه مدیریتی خانواده بزرگ شهرداری است تا افق پیش رو را بر اساس مطالعات منطبق بر داده‌ها ترسیم نماید.

جلسات تدارک دیده شده برای ترسیم نقشه راه اقدامات عملیاتی مبتنی بر برنامه‌ریزی مدیریتی صورت می‌گیرد تا از این رهیافت تبادل اطلاعات حرفه‌ای صورت پذیرد.

اندیشه ورزی یکی از اهداف مهم اشاره شده در برنامه‌های شهردار منتخب همدان است که به زودی ساز و کار عملیاتی شدن راهبرد اندیشه ورزی در فاز اجرایی به منصه ظهور خواهد آمد.

حسینی در گفتگویی که در روزنامه هگمتانه انجام داد، تأکید فراوانی بر ضرورت توجه به سرمایه انسانی در شاکله مدیریتی و بدنه کارشناسی داشت که این مهم روزنه‌های امید را برای موفقیت شهرداری در تداوم خدمت‌رسانی به شهروندان در سایه سار شفافیت رو به روشنی باز می‌کند.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/27762