کد خبر : 27761
تاریخ : 1400/6/14
گروه خبری : خبر همدان

افتتاح 75 پروژه شهرداری در 4 منطقه شهر

افتتاح بلوار 35 متری قدر شمالی در منطقه 3

هگمتانه، گروه خبر همدان: با حضور برخی از اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری همدان و شهروندان و به صورت ویدئو کنفرانس 75 پروژه در مناطق چهارگانه شهرداری همدان بهره‌برداری شد.

شاهرخی: افتتاح پروژه‌های شهرداری توجه به مناطق کم برخوردار است

به گزارش خبرنگار هگمتانه، استاندار همدان صبح روز پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشت، ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری همدان طی سال‌های گذشته و شورای سابق گفت: امروز شاهد افتتاح 75 پروژه مختلف در مناطق چهارگانه هستیم که این پروژه‌ها مدیون اقدامات ارزنده‌ای است که شهرداری همدان در این راستا انجام داده است، و لذا از تلاش‌های شهردار و شورای شهر سابق قدردانی می‌کنیم.

سعید شاهرخی بیان کرد: انجام این پروژه‌ها توجه به مناطق کم برخوردار است و امیدواریم که این پروژه‌ها به بهترین وجه بتواند به مردم خدمات‌رسانی کنند.

نظری: برخی از سیاسیون به جای آنکه دست مدیران را بگیرند چرخ فعالیت را کند می‌کنند

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان نیز در این آیین به صورت ویدئو کنفرانس گفت: با وجود این همه فعالیت در شهر، برخی از سیاسیون به جای آنکه دست مدیران را بگیرند و مشکلات شهر را ببینند و زحمت بکشند چرخ فعالیت را کند می‌کنند که این جفا به مردم شهر و جامعه است.

علی‌اکبر نظری افزود: مردم باید قدردان زحمات شهرداری باشند و در اجرای پروژه‌ها با زحمت‌کشان این حوزه همراهی داشته باشند و باید قدردان مدیران باشند.

بادامی‌نجات: پوشاندن رودخانه منطقه سه با احداث بلوار قدر

دیگر عضو شورای اسلامی شهر همدان هم در این مراسم گفت: یکی از معضلات منطقه خضر رودخانه واقع در این نقطه بود که نه تنها بوی نامطبوع آن بلکه از لحاظ امنیتی برای ساکنان این منطقه ایجاد مشکل می‌کرد که با راه‌اندازی بلوار قدر، روی آن پوشانده شد.

حمید بادامی نجات افزود: بلوار قدر از ورودی‌های خوب منطقه خضر شده که امیدواریم روند پویایی در آن ادامه داشته باشد و به عنوان راه‌های ارتباطی اصلی شهر مطرح شود.

وی به توسعه متوازن شهر اشاره کرد و از تمامی همکاران، شهردار و شورای شهر سابق که هم در حوزه بودجه و هم در سیاست گذاری کمک کردند که مناطق شهر همدان متوازن توسعه یابد قدردانی کرد.

بادامی نجات اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی خوبی در شهر در حال اجراست که امیدواریم با توان و همت بیشتر این راه ادامه یابد.

شاکری: بهره‌برداری از 75 پروژه شهرداری با اعتبار 123 میلیارد تومان

سرپرست شهرداری همدان نیز گفت: به مناسبت هفته دولت 75 پروژه در مناطق چهارگانه شهرداری همدان به بهر‌ه‌برداری رسید.

مجید شاکری در آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری همدان اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت در راستای افزایش سطح کمی و کیفی خدمات، 75 پروژه در چهار منطقه شهرداری همدان با اعتباری بالغ بر 123 میلیارد تومان بهره‌برداری شد که امیدواریم رضایت‌مندی مردم را از اجرای پروژه‌ها کسب کنیم.

وی تصریح کرد: احداث بلوار 35 متری قدر شمالی یکی از پروژه‌های مهم و اثرگذار شهرداری بود که در منطقه کم برخوردار شهر اجرایی شد که خوشبختانه شاهد از بن‌بست خارج شدن این منطقه هستیم و رضایت شهروندان منطقه تأمین شده است.

شاکری به پروژه‌های منطقه یک شهرداری اشاره کرد و افزود: در مدیریت شهری منطقه یک اعتبار 56 میلیارد تومانی هزینه شده که پوشش گنبد تالار قرآن از مهمترین آنهاست و دیگر پروژه‌ها شامل نورپردازی، احداث پارک‌ها، ساختمان‌های تجاری و... می‌شود.

سرپرست شهرداری همدان در ادامه گفت: در منطقه 2 شهرداری نیز 23 پروژه با هزینه 23 میلیارد تومان شامل ساماندهی جداره بلوار شهید مطهری، احداث سرویس بهداشتی پل پهلوان‌ها، جداره‌سازی پیاده‌راه بوعلی، احداث مخزن 200 مترمکعبی و... به بهره‌برداری می‌رسد.

شاکری یکی از پروژه‌های مهم در منطقه 3 شهرداری را احداث بلوار قدر عنوان کرد و افزود: در منطقه 3 شهرداری، 9 پروژه با اعتبار 33 میلیارد تومان احداث شده که شامل احداث بلوار قدر، احداث پارک گلستان و احداث بلوار 24 متری پردیسان است.

وی در ادامه به پروژه‌های قابل افتتاح در منطقه 4 شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: اجرای 20 پروژه در منطقه 4 شهرداری همدان با اعتبار 12.5 میلیارد تومان شامل اجرای چمن مصنوعی در پارک منوچهری، پوشش رودخانه بلوار بهنامجو، پیاده‌رو سازی کوی فرهنگیان، چمن‌ مصنوعی در پارک‌ها و احداث فرهنگسرا در منطقه 4 و... است.

فیضی‌منش: بلوار قدر پروژه اثرگذار منطقه سه

مدیر منطقه 3 شهرداری همدان نیز گفت: با توجه به نام گذاری سال به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها شهرداری منطقه 3 با همکاری تمامی عوامل توانست با 102 درصد افزایش بودجه سال 1400 نسبت به بودجه مصوب سال گذشته رقمی معادل 180 میلیارد تومان اعتبار داشته باشد که از این رقم 120 میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های عمرانی و 60 میلیارد تومان به بودجه جاری اختصاص یافته است.

محمدرضا فیضی منش ضمن تشکر از زحمات عباس صوفی شهردار سابق همدان و شورای دوره پنجم به خاطر مساعدت و همکاری خوب که با مجموعه شهرداری منطقه 3 داشتند ابراز امیدواری کرد این همکاری‌ها مداومت پیدا کند.

مدیر منطقه سه شهرداری همدان افزود: با تلاش شبانه روزی تمامی عوامل توانستیم این پروژه را با سرعت و کیفیت بالا در منطقه اجرایی کنیم چرا که این پروژه جزو پروژه‌های اثرگذار بود که به سرانجام رسید.

 

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/27761