کد خبر : 23707
تاریخ : 1400/2/15
گروه خبری : ورزش

«ربیعیان» چکیده یک قرن کشتی همدان است

هگمتانه، گروه ورزش: مربی اسبق تیم ملی کشتی جوانان گفت: شنیدیم چهره پر تلاش و زحمتکش کشتی استان و دبیر هیأت کشتی به دلیل مشکلات شخصی از سمت خود می‌خواهد کنار برود و این جای تأسف و نگرانی برای جامعه کشتی استان است.

فرامرز سموات اظهار کرد: قاسم ربیعیان چکیده یک قرن کشتی استان است و در دهه‌های مختلف ایشان دبیری قدرتمند و پر انرژی برای کشتی استان بوده است.

مشاور عالی هیأت کشتی استان افزود: ربیعیان دلسوخته و عاشق واقعی کشتی است و کشتی استان هیچگاه از او لطمه‌ای نخورده و ایشان همیشه دلسوز و یار و یاور کشتی بوده و در اوج اقتدار کشتی استان نیز مسؤولیت دبیری هیأت استان را بردوش داشته است.

سموات در ادامه بیان کرد: ربیعیان کوله باری از تجربه و شناخت عمیقی از مسائل کشتی استان و کشور از قبل انقلاب تا به حال دارد و در قیاس دبیران کشتی استان‌های دیگر به جرأت می‌توان گفت یک سر وگردن بالاتر است. وی در خاتمه افزود: هیأت کشتی استان همدان در زمان دکتر یاری احترام و عزت به پیشکسوتان و قهرمانان را همیشه در رأس برنامه‌های خود داشته است، و کشتی استان مدیون زحمات صادقانه حاج قاسم است امیدواریم ایشان از این تصمیم صرف نظر کند و همچون گذشته در کنار کشتی استان بماند.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/23707