کد خبر : 23668
تاریخ : 1400/2/15
گروه خبری : شهرستان

سند دانشگاه سیدجمال پس از 10 سال در حال صدور

هگمتانه، گروه شهرستان: رئیس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی گفت: در رابطه با سند دانشگاه سیدجمال پایان کار صادر شده و سند تک برگ دانشگاه سرانجام پس از 10 سال در حال صادر شدن است.

به گزارش هگمتانه، حسین مرادی مخلص دوشنبه 13 اردیبهشت ماه در مراسم مجازی بزرگداشت مقام استاد و روز معلم در دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، با تبیین منزلت و جایگاه اساتید و با اشاره به شأن مقام معلم و استاد به عنوان مؤلفه‌های لازم برای پویایی جامعه اظهار کرد: انتظار دانشگاه این است که اساتید از لحاظ دانش و علم همیشه به روز بوده و همواره به دنبال پژوهش باشند چراکه به روز بودن اساتید از نظر علم و دانش و تحقیقات از نقش مؤثری در راستای ایفای نقش جامعه محوری دانشگاه سیدجمال در شهرستان و منطقه برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نقش آفرینی و اعتماد مردم، جامعه و دانشجویان به دانشگاه دستاوردی بزرگ برای دانشگاه بوده و این دستاورد حاصل تلاش بی وقفه همه اعضای جامعه دانشگاهی قلمداد می‌شود، افزود: رسالت اصلی مسؤولان، اساتید و کارکنان دانشگاه سیدجمال بر آن است که با تلاش و همکاری خود، زمینه‌های ارتقاء هر چه بیشتر این دانشگاه را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی یک نگین برای دیار سیدجمال است به طوری که این فضای علمی و ظرفیت آکادمیک می‌تواند محور توسعه پایدار شهرستان باشد، تصریح کرد: در سال 96 دکتر سیداحمدرضا موسوی زارع، عضو هیأت علمی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی در فهرست یک درصد اول دانشمندان برتر جهان قرار گرفت و در حال حاضر این دانشمند جهان با دانشگاه همچنان دارای همکاری و فعالیت است.

مرادی مخلص همچنین در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر فیضی سخا عضو سابق هیأت علمی دانشگاه سیدجمال یادآور شد: بدون شک جایگاه علمی کشور مرهون تلاش‌ها و فداکاری‌های قشر زحمت کش جامعه یعنی معلمان و اساتید بوده و هست.

وی در ادامه از آماده شدن برنامه جامع دانشگاه سیدجمال خبر داد و خاطرنشان کرد: در رابطه با سند دانشگاه سیدجمال پایان کار صادر شده و سند تک برگ دانشگاه سرانجام پس از 10 سال در حال صادر شدن قرار دارد.

به نقل از ایسنا، مرادی مخلص همچنین با اشاره به انعقاد تفاهم نامه دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی با دانشگاه علوم پزشکی شهرستان در راستای انجام کار علمی در بحث آسیب‌های اجتماعی شهرستان اسدآباد بیان کرد: در شهریورماه 1400 این دانشگاه تصمیم دارد یک کار علمی و دقیق در بحث آسیب‌های اجتماعی با محوریت اسدآباد را انجام دهد و در این کار علمی پژوهشگران کشوری را نیز پای کار آورد و ضمن گفتمان گرفتن، یک پویش رسانه‌ای را راه‌اندازی کند.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/23668