کد خبر : 23596
تاریخ : 1400/2/12
گروه خبری : خبر همدان

شهردار همدان در بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه سه:

بلوار درحال احداث قدر شمالی پروژه‌ای ماندگار برای همدان

هگمتانه، گروه خبر همدان: شهردار همدان در بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه سه گفت: بلوار درحال احداث قدر شمالی پروژه‌ای ماندگار برای همدان است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، شهردار همدان ضمن ابراز رضایت از میزان و نحوه انجام پروژه‌های عمرانی منطقه سه، از بهبود کیفی فضای موجود و رفع ترافیک با بازگشایی معبر "قدر" سخن گفت.

عباس صوفی، شهردار همدان روز جمعه با اشاره به بازدیدی که از پروژه‌های منطقه سه و میزان پیشرفت آن‌ها داشت، در حاشیه بازدید از پروژه بلوار قدر، عنوان کرد: بر اساس آنچه در برنامه‌ریزی مد نظر قرار داشت و قول آن را نیز به مردم و شهروندان این منطقه داده بودیم، عملیات احداث بلوار قدر با سرعت خوبی در حال انجام است و تاکنون نیز پیشرفت مطلوبی داشته است.

صوفی با بیان اینکه بلوار قدر معبر ارتباطی بلوار حضرت امام (َره) به منطقه خضر خواهد بود به مزایای تحقق این پروژه در منطقه، اشاره کرد و گفت: این معبر قطعا در رفع ترافیک موجود و همینطور افزایش کیفی فضای موجود مؤثر خواهد بود.

وی با تشکر از مدیر منطقه سه شهرداری و همکاران او به واسطه تلاش مستمری که در اجرای مطلوب و فنی پروژه‌ها به کار گرفته، ابراز کرد: در ادامه نیز با همت همکاران بلوار قدر را به میدان امام حسین (َع) خواهیم رساند تا شاهد تسهیل در حمل و نقل و رفع ترافیک در این منطقه باشیم.

وی با ابراز رضایت از نحوه و میزان پروژه‌های دیگر از جمله خیابان صنعتگر که در سطح منطقه در حال انجام است، گفت: در چند روز آینده شاهد اقدامی مؤثر در ساماندهی میدان شهید همدانی (فرودگاه) و بلوار شهید همدانی خواهیم بود که در دستور کار قرار دارد.

شهردار همدان از اجرای پرفشار و پرحجم پروژه‌های عمرانی در سال جاری در راستای بهره مندی از حداکثر زمان برای ارائه خدمت به شهروندان همدانی نیز سخن گفت.

علی‌ضمیر: پروژه‌های منطقه سه، جلوتر از زمان‌بندی انجام شده است

وحید علی‌ضمیر، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار نیز با اشاره به تدابیر سازنده‌ای که از سوی شهردار همدان و مدیر منطقه سه شهرداری و دیگر همکاران برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی اتخاذ شده است، بیان کرد: پروژه‌های عمرانی منطقه سه با پیشرفتی قابل قبول و حتی جلوتر از برنامه زمان‌بندی صورت گرفته در حال انجام است.

وی با اشاره به پروژه معبر بلوار قدر، عنوان کرد: با توجه به حجم پیمان تعریف شده در این معبر، پیمانکار با سرعت در حال انجام کار است و نظارت بر این عمل نیز به صورت مستمر در حال انجام است.

وی از روند اجرای دیگر پروژه‌ها در منطقه نیز که به موازات یکدیگر به پیش می‌روند ابراز امیدواری کرد.

محمدرضا فیضی منش، مدیر منطقه سه شهرداری همدان هم با اشاره به قولی که به مردم و شهروندان در راستای احداث بلوار قدر داده بود، عنوان کرد: همانطور که وعده کرده بودیم بازگشایی معبر و احداث بلوار قدر در اردیبشهت 1400 محقق شد و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این بلوار معبر ارتباطی بلوار حضرت امام(ره) به منطقه خضر است و تا میدان امام حسین(ع)، بلوار سلامت و بلوار سردار همدانی که محوری مهم و اصلی در شهر همدان است ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در این محل میدانی با مساحت 3هزار و 600 متر به قطر 66 متر احداث شده است، از تمامی مالکان که همکاری و مساعدت لازم را در واگذاری املاک برای اجرای پروژه داشته اند، تشکر کرد.

گفتنی است مساحت این پروژه 1کیلومتر، به عرض 35متر است که با اعتبار 8.5میلیارد تومان در حال اجراست.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/23596