کد خبر : 22668
تاریخ : 1400/1/24
گروه خبری : خبر همدان

مجید شاکری:

شهرداری منطقه چهار مصمم به اجرای پروژه‌های عمرانی طبق بودجه مصوب

هگمتانه، گروه خبر همدان: سرپرست منطقه چهار شهرداری همدان گفت: با توجه به آغاز فعالیت‌های عمرانی در شهر، مصمم به اجرای پروژه‌های عمرانی طبق بودجه مصوب هستیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار همدان، مجید شاکری گفت: با ورود به سال جدید و شروع فصل کاری، برآورد پروژه‌های عمرانی در شهرداری منطقه چهار آغاز شده که طبق بودجه مصوب و جدول زمان‌بندی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای سال 1400، حدود 70 پروژه عمرانی خرد و کلان در منطقه چهار پیش‌بینی شده، گفت: در روزهای آتی پس از طی تشریفات قانونی و برگزاری کمیسیون معاملات عملیات عمرانی پروژه‌ها آغاز خواهد شد.

سرپرست منطقه چهار شهرداری همدان با قدردانی از حمایت‌های شهردار همدان گفت: قطعا اجرای پروژه‌های سال جاری، تأثیرات مثبت و مهمی بر زندگی شهروندان خواهد گذاشت و امید است گره‌گشای بخشی از مشکلات شهروندی باشد.

شاکری عنوان کرد: مهندسان، تلاشگران و کارکنان شهرداری منطقه چهار، با عزمی راسخ آماده اجرای پروژه‌های عمرانی و ارائه خدمات به شهروندان هستند و امید است همشهریان نیز در مدت انجام پروژه‌های عمرانی طبق سال‌های گذشته با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

وی همچنین باتوجه به شروع موج چهارم کووید 19 عنوان کرد: در این روزهای سخت کرونایی سعی کردیم تا حد امکان با شیفت‌بندی کارکنان در برخی قسمت‌ها، فضای اداری را خلوت‌ و ایمن کنیم تا شهروندان و کارکنان درگیر بیماری نشوند.

شاکری همچنین ابراز کرد: با توجه به نیازهای شهروندان، بخشی از امور اداری از طریق وبگاه این اداره به نشانی http://hamedan.ir انجام می‌شود و لازم است بعد از پرکردن فرم مربوطه منتظر تماس همکاران بنده باشند، همچنین در قسمت‌هایی هم که نیاز به مراجعه حضوری هست، مدیران و کارکنان در شهرداری منطقه چهار آماده خدمت‌رسانی هستند.

سرپرست منطقه چهار شهرداری همدان در پایان از شهروندان خواست تا حد ممکن از مراجعه غیرضروری به شهرداری پرهیز کنند تا وضعیت شهر همدان به حالت عادی برگردد.

  لینک
https://hegmataneh-news.ir/sl/22668