صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: مادر صبور شهیدان والامقام «حاج ستار و صمد ابراهیمی هژیر» پس از 35 سال فراق دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهید خود پیوست.

به گزارش هگمتانه، حاجیه خانم «مرصع ابراهیمی» مادر شهیدان ستار و صمد ابراهیمی هژیر، در سن 80 سالگی و بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر وی روز گذشته، 18 فروردین در گلزار شهدای شهر همدان به خاک سپرده شد.

سردار ظفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان هم در پی درگذشت این بانوی ایثارگر با صدور پیامی، گفت: درگذشت مرحومه مغفوره ام الشهدا بانو «مرصع ابراهیمی» اسوه صبر و مقاومت موجب تأثر و تألم خاطر شد، نام نیک این اسوه صبر و استقامت که با کسب فیض از مکتب متعالی خاندان عصمت و طهارت(ع)، در کنار همسری سلحشور و فداکار، فرزندانی متعهد، انقلابی و مجاهد فی سبیل الله پرورش داد و تقدیم انقلاب و ایران اسلامی کرد در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت ماندگار خواهد بود.

شهید ستار ابراهیمی هژیر در دوازدهم اسفند ماه 1365 با سمت فرمانده گردان 155 لشکر 32 انصارالحسین(ع) در شلمچه و برادرش صمد پنجم دی ماه 1365 در اروند رود به کاروان عظیم شهدا پیوستند.

استان همدان نزدیک به هشت هزار شهید، بیش از 27 هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب کرده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: