صفحه 1 : صفحه اول صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۴
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۷

امروز: ۵ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 24

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه شهرستان: معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا، تمامی ورودی‌های شهر ملایر از مسیر میدان انقلاب، استقلال و میدان تعاون در محورهای همدان، اراک، بروجرد، نهاوند و شهرهای تابعه سامن، زنگنه و جوکار مسدود شد.

به گزارش هگمتانه، «قدرت الله ولدی» روز چهارشنبه در ستاد فوق‌العاده استانی مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با استاندار همدان برگزار شد اظهار کرد: تردد خودروهای غیربومی به شهرستان و ورود و خروج بین استانی نیز ممنوع است.

وی تأکید کرد: تمامی ورودی‌های شهر ملایر و شهرهای تابعه تحت کنترل پلیس است و با خودروهای متخلف طبق قانون برخورد و جریمه اعمال خواهد شد.

فرماندار ویژه ملایر افزود: در این شرایط تمامی مشاغل گروه 2، 3 و 4 به جز مشاغل گروه یک شامل سوپرمارکت ها، فروشگاه‌های زنجیره ای، نانوایی ها، داروخانه ها، کالاهای پزشکی و واحدهای تأمین کننده مایحتاج اساسی و ضروری مردم به مدت 2 هفته تعطیل است و اصناف تا ساعت 14 روز چهارشنبه مهلت دارند نسبت به تعطیلی واحدهای خود طبق تصمیم ستاد ملی کرونا در شهرهای با وضعیت قرمز اقدام کنند، در غیر اینصورت با واحدهای متخلف برخورد قانونی می‌شود.

ولدی ادامه داد: تمامی مراسم‌ مذهبی، مناسبتی، نمازهای جمعه و جماعات تعطیل است و طبق درخواست ائمه جمعه مبنی بر فعالیت مساجد در ایام ماه مبارک رمضان، تا اعلام تصمیم ستاد ملی کرونا تمامی مساجد در سطح شهرستان تعطیل است.

وی تأکید کرد: با برگزاری هرگونه تجمعات، مراسم‌ عروسی و عزا طبق دستور قضایی برخورد جدی می‌شود.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه در شرایط جنگی مقابله با کرونا قرار داریم و جان مردم در خطر است گفت: در صورت نیاز مراکز 16 ساعته برای تست کرونا در سطح شهرستان افزایش یابد.

ولدی ادامه داد: وضعیت ملایر خطرناک است و تمامی مردم موظف به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستند و رعایت جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچنین توسط دستگاه‌های اجرایی الزامی است.

به نقل از ایرنا، وی افزود: ممنوعیت تردد شبانه همچنان از ساعت 22 شب تا سه بامداد برقرار است با هرگونه تردد خودروهای با پلاک غیربومی در سطح شهر برخورد می‌شود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: