صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه شهرستان: سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر از انجام یک‌هزار و 224 مورد سفر از 25 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین امسال از پایانه‌های ملایر خبر داد و گفت: تعداد مسافران در این سفرها 12 هزار و 763 نفر بوده است.

به گزارش هگمتانه، هاشم اسکندریان با بیان اینکه اداره حمل و نقل و راهداری شهرستان ملایر به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مردم و مسافران طرح استقبال از بهار را از 15 اسفندماه شروع کرد افزود: این طرح تا 15 فروردین ماه ادامه داشت.

وی با بیان اینکه در این طرح 50 نفر از نیروهای این اداره خدمات مختلف را به مردم و مسافران ارائه کردند گفت: در این مدت راهدارخانه‌های شهرستان خدمات لازم را به مسافران داشتند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر در ادامه با اشاره به انجام سفرهای نوروزی در شهرستان ملایر از انجام یک‌هزار و 224 مورد سفر از 25 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین امسال از پایانه‌ها خبر داد و گفت: تعداد مسافران در این سفرها 12 هزار و 763 نفر بوده‌اند.

وی به سایر خدمات صورت گرفته این اداره در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: ایمن‌سازی پیچ‌های حادثه، پاکسازی حاشیه راه‌ها و نصب و مرمت تابلو‌ها و علائم نصب تابلوی راهنمای سفر، پاکسازی شانه راه از نخاله‌های ساختمانی در محورهای جاده‌‌ای، شانه‌سازی حریم راه رفع نقص و اصلاح شبکه‌های روشنایی از اقدامات طرح نوروزی این اداره است.

اسکندریان به بازدیدهای منظم و مستمر با همکاری سایر نهادهای مربوطه از مجتمع‌های بین راهی پرداخت و یادآور شد: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا بازدیدها و موارد بهداشتی به صورت روزانه از پایانه‌ها انجام شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: