صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : رویداد صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۹

امروز: ۷ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 26

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: شهردار همدان در شورای اداری شهرداری گفت: تلاش جمعی و وفاق عمومی در مجموعه مدیریت شهری نتیجه مطلوب داد.

روز گذشته شورای اداری شهرداری همدان با انتصابات جدید در شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار هگمتانه، روز گذشته شهردار همدان در شورای اداری شهرداری درباره سال گذشته بیان کرد: سال خوب و پرکاری بود و تحقق 120 درصدی بودجه را شاهد بودیم.

عباس صوفی با بیان اینکه هرچه تلاش کنیم این شهر ظرفیت دارد، گفت: تلاش جمعی و وفاق عمومی در مجموعه مدیریت شهری نتیجه مطلوب داد.

شهردار همدان بیان کرد: شهروندان انتظار دارند و ما باید سعی کنیم پاسخ گوی مطالبات باشیم.

صوفی با تأکید بر اینکه وظیفه ما کار و تلاش است، ادامه داد: به تخریب‌ها توجه نداریم ولی برای دلسوزی‌ها ارزش قائل هستیم.

وی با اشاره به افزایش 68 درصدی بودجه سال پیش رو گفت: این افزایش نشان از خیز شهرداری برای انجام کارهای بیشتر است.

شهردار همدان با یادآوری اینکه انگیزه‌مند کار کنیم، بیان کرد: بودجه شهرداری طی 4 سال گذشته 4 برابر شده و پیشرفت کرده است که تقریباً دو برابر میانگین کشوری است.

صوفی پرهیز از رفتار جزیره‌ای در شهرداری و هم پوشانی واحدها، مناطق و معاونت‌ها و همچنین مدیریت‌ها در شهرداری را مورد انتظار و عامل موفقیت مجموعه دانست و افزود: تلاش جمعی به نفع شهر و شهروندان است.

وی با یادآوری اینکه سال حساسی پیش رو داریم، گفت: کسی حق ندارد از منابع و اوقات شهرداری برای انتخابات استفاده کند. فضای شهرداری برای خدمت به آحاد شهروندان است و نباید رفتار انتخاباتی از کسی سر بزند.

صوفی در این باره تصریح کرد: امیدواریم نتیجه انتخاب مردم در حوزه ملی انتخاب رئیس جمهور و در قسمت محلی انتخاب پارلمان شهری هرچه هست مایه پیشرفت نظام و توسعه همه‌جانبه شهر باشد.

 

جابه‌جایی‌ها امری طبیعی و سخت‌ترین تصمیمات است

شهردار همدان بیان کرد: جابه‌جایی‌ها امری طبیعی است و سخت‌ترین تصمیمات، تصمیم برای برکناری و جانشینی افراد است؛ چراکه مسؤولیت اقدامات و تصمیمات آنها بر عهده شهردار است و این مسأله مهمی است.

 

حضرت‌زاده: افزایش 86 درصدی بودجه شهرداری نوید خدمت‌گزاری بیشتر

مرتضی حضرت‌زاده معاون برنامه‌ ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار همدان نیز در این شورا افزایش 86 درصدی بودجه شهرداری در سال 1400 بالغ بر 1685 میلیارد تومان را نوید خدمت‌گزاری بیشتر دانست و نتیجه آن را تلاش مضاعف همکاران با انگیزه متعالی برای توفیق در خدمت‌رسانی بیشتر اعلام کرد.

 

علی ضمیر: همه ارگان‌های شهرداری همراهی خوبی داشتند تا سرافراز باشیم

معاون سابق خدمات شهری شهردار همدان نیز بیان کرد: در حوزه‌های مختلف خدمات شهری اتفاقات مهمی رقم خورد و انواع گل و درخت در آستانه سال نو کاشته شد و نماد‌های نوروزی هم رنگ و بوی تازه‌ گرفت.

وحید علی‌ضمیر با اشاره به جانمایی مطلوب نمادهای نوروزی گفت: رنگ‌آمیزی و نگهداری مبلمان شهری نیز انجام شد و چهارشنبه آخر سال هم به خوبی و خوشی گذشت و حوادث کنترل شد.

علی ضمیر به آماده‌سازی غرفه‌های متعدد برای ساماندهی بازار اشاره و بیان کرد: سازمان مدیریت پسماند هم روزهای پرکاری داشت و در اسفندماه طبق معمول افزایش زباله داشتیم.

وی افزود: همه ارگان‌های شهرداری همراهی خوبی داشتند تا سرافراز باشیم.

 

ابرارخرم: با وجود سال سخت تعهد و شجاعت همکاران شهرداری موجب توفیق بود

معاون مالی و اقتصادی شهردار همدان نیز بیان کرد: سال سختی پشت سر گذاشته شد اما تعهد و شجاعت همکاران شهرداری موجب توفیق بود.

رضا ابرار خرم افزود: سال خوبی رقم خورد؛ به لطف خدا و درایت شهردار توانستیم منابع مالی را تقویت کنیم و موجب دلسردی همکاران نشود.

 

فتحیان نسب: مجوز ساخت و ساز سال گذشته بی‌سابقه بود

معاون معماری و شهرسازی شهردار همدان نیز با تأکید بر اینکه اقتصاد همدان متکی به ساخت و ساز است، افزود: سال گذشته 2 میلیون مترمربع پیش‌نویس مجوز صادر شده که در نوع خود رکورد بی‌سابقه‌ای است.

امیر فتحیان‌نسب افزود: تمام توان خود را گذاشتیم تا هرکس استعداد و آمادگی ساخت بنا را دارد بتواند از خدمات شهرداری بهره‌مند شود.

در پایان شورای اداری با تقدیر از زحمات مدیران قبلی وحید علی‌ضمیر به عنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری، حسین مردانی به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری، حجت‌الله کریمی‌جاوید سرپرست حراست شهرداری، مجید شاکری سرپرست منطقه چهار شهرداری و محمدمهدی درگاهی سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری معرفی شدند.

همچنین سید مصطفی رسولی شهردار سابق همدان به بازنشستگی نایل آمد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: