صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان از انتخاب غلامی‌پاک به عنوان رئیس این ائتلاف خبر داد.

به گزارش هگمتانه، کریم مظاهری با اشاره به انصراف حجت‌الاسلام ارزنده از ریاست شورایی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: بلافاصله در نخستین جلسه که روز شنبه با حضور اعضای حقیقی و حقوقی این شورا برگزار شد موضوع ریاست شورای ائتلاف به رأی گذاشته شد.

وی افزود: در این جلسه پس از بررسی موضوع و تأکید بر استمرار و تقویت فعالیت‌های شورا، با رأی حضار محمدرضاغلامی پاک به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به سوابق رئیس جدید شورا خاطرنشان کرد: محمدرضا غلامی‌پاک از آزادگان سرافراز استان در دوران دفاع مقدس است که در زمان مسؤولیت شهید سلگی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همدان، دبیر این شورا در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه در این جلسه گزارشی از روند سازماندهی نیروهای انقلابی استان همدان در قالب سامانه این شورا ارائه شد افزود: تعداد ثبت نام‌کنندگان در این سامانه به نیابت از تعداد شهدای استان همدان در دوران دفاع مقدس تا کنون به بیش از 8000 نفر رسیده است.

مظاهری در ادامه با مروری بر شرح مأموریت شورا و برنامه‌هایی که برای انسجام‌بخشی بین نیروهای انقلاب اسلامی در استان تعریف شده بر لزوم نقش‌آفرینی بیش از پیش در انتخابات پیش رو تأکید کرد.

وی افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی جمعی فراگیر از چهره‌های ملی، مسؤولان احزاب و تشکل‌ها و چهره‌های انقلابی محلات با تأکید بر حضور «زنان و جوانان» است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با تأکید بر حق تصمیم‌گیری شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: نفی تصمیم‌گیری از مرکز برای نامزدها، از اساسی‌ترین رویکردها و دیدگاه‌های شورای ائتلاف است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: