صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۵
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۸

امروز: ۵ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 24

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: شهید شاخص استان همدان در سال 1400 «علیرضا حاجی بابایی» انتخاب شده که رشادت و فداکاری زیادی در دوران دفاع مقدس برای دفاع از کشور و انقلاب انجام داد.

به گزارش هگمتانه، سردار مظاهر مجیدی با اشاره به نام گذاری امسال با عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» از سوی رهبر انقلاب به اهمیت این موضوع پرداخت و اظهار کرد: طی یک دهه گذشته رهبر معظم انقلاب شعارهای سال را بر محورهای اقتصادی قرار داده و در چند سال گذشته بر حوزه تولید تأکید دارند.

وی با بیان اینکه نام گذاری سال‌های اخیر با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال»، «حمایت از کالای ایرانی»، «رونق تولید» و «جهش تولید» و امسال با عنوان «تولید پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» در راستای حمایت از بخش تولید و فرهنگ‌سازی در این موضوع است، گفت: یکی از بسترهای اصلی برای رسیدن به تعادل اقتصادی در کشور توجه به تولیدات داخلی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به فرموده رهبر انقلاب که در سال گذشته «جهش تولید» تا حدّ قابل قبولی در بخش‌هایی از کشور تحقق یافت، افزود: در زمینه تولید بستر نسبی در کشور فراهم شده بنابراین امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) امسال نیز شعار سال گذشته را به شکلی دیگر که می‌تواند در راستای جهش تولید باشد، نام گذاری کردند.

وی با بیان اینکه پشتیبانی‌ها و مانع زادیی‌ها در کنار تولید نشانگر این است که در کشور از تولید حمایت و پشتیبانی لازم صورت نگرفته و موانع بسیاری برای آن وجود داشته است، ادامه داد: با توجه به تحقق نیافتن شعار سال گذشته، رهبر انقلاب برای امسال در کنار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها را اختصاص دادند تا مسؤولان و سیاست گذاران در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید و رفع موانع برنامه‌ریزی کنند.

سردار مجیدی با تأکید بر اهمیت پشتیبانی از تولید و اقتصاد ملی، با بیان اینکه دشمنان انقلاب طی چند سال گذشته حربه‌هایی در راه شکوفایی اقتصاد کشور وارد می‌کنند، افزود: امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) با نگاه حکیمانه طی یک دهه در کشور بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارند و راه علاج مشکلات اقتصادی را در این موضوع می‌دانند.

وی در ادامه با تأکید بر تلاش برای تحقق شعار سال تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک گفتمان ملی برای همه مردم و همه افرادی که می‌توانند در این زمینه ظرفیت ایجاد کنند، تبدیل شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در تشریح مهمترین دستاورد تحقق شعار سال، تولید ملی را محور اساسی در حل مشکلات اقتصادی دانست و بیان کرد: چنانچه تولید ملی جهش و شتاب بگیرد، موضوع اشتغال و بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل خواهد شد.

وی دستیابی به استقلال اقتصادی و مقاوم شدن اقتصاد در برابر تحریم‌ها و تکانه‌های خارجی را مهم‌ترین دستاورد تحقق شعار سال دانست.

سردار مجیدی لازمه رسیدن به توسعه اقتصادی و جهش تولید را حمایت از تولید و رفع موانع آن دانست و گفت: در صورت دستیابی به استقلال اقتصادی و رشد و توسعه اقتصاد، مشکلات اقتصادی و معیشتی رفع و رفاه اقتصادی، افزایش درآمد ملی، افزایش اشتغال و... حاصل خواهد شد.

وی در همین رابطه به انتخابات ریاست جمهوری خرداد ماه اشاره و بیان کرد: با توجه به تغییراتی که امسال در دولت ایجاد خواهد شد امیدواریم که یک حرکت جدید با یک روش جهادی و یک نفس تازه که کشور بتواند این مسیر مهم را طی کند ایجاد شود.

 



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: