صفحه 1 : صفحه اول صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۴
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۷

امروز: ۵ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 24

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه ورزش: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه باید از نقد منصفانه استقبال کنیم، گفت: بدون شک همه‌ ما مدیران باید نقد عادلانه و منصفانه را بپذیریم ضمن اینکه فضای نقد باید دوطرفه باشد تا خواننده بتواند قضاوت درستی از این موضوع داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی هگمتانه، حمید سیفی ظهر یکشنبه در دیدار با سرپرست و کارکنان روزنامه هگمتانه اظهار کرد: روزنامه وزین هگمتانه با بیش از 23سال سابقه امروز به عنوان یک نشان ارزشمند فرهنگی به عنوان ملجا حق‌طلبی و مطالبه‌گری مردم همدان شناخته می‌شود و به واقع با شرایط خاص این روزنامه مدیریت آن کار بسیار سختی است.

وی افزود: به طور قطع شما نمی‌توانید با مطالب خود تمام مجموعه مدیریتی استان را راضی نگاه دارید و باید تعارفات را در این زمینه کنار بگذارید و هرآنچه برای توسعه استان همدان لازم است اطلاع‌رسانی کنید که خوشبختانه با نگاهی که از مدیریت این مجموعه سراغ دارم تا به امروز همین گونه بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه باید از نقد منصفانه استقبال کنیم، گفت: خبرنگار به قلم قسم خورده و باید حرمت قلم خبرنگاران حفظ شود، بدون شک همه‌ی ما مدیران باید نقد عادلانه و منصفانه را بپذیریم بنده همواره به مدیریت روابط عمومی دستگاه ورزش تأکید کرده‌ام که در مقابل نقد خبرنگاران با آغوش باز بایستد.

سیفی خاطرنشان کرد: فضای نقد باید دوطرفه باشد و وقتی از حمید سیفی نقدی صورت می‌گیرد باید فرصتی برای دفاع نیز به ما داده شود تا خواننده بتواند قضاوت درستی از این موضوع داشته باشد.

وی با اشاره به حضور خود در استان همدان بیان کرد: خیلی دوست داشتم سال‌های بسیار دورتر به استان خودم بیایم و خدمت کنم که این نعمت از بنده سلب شد، بعضی اوقات ما از ظرفیت‌های بومی خود غافل می‌شویم اما زمانی که این پیشنهاد به من شد با آغوش باز استقبال کردم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: خوشبختانه وجود یک استاندار فهیم با دید وسیع و نمایندگان با دانش همدان در مجلس شورای اسلامی یک اتحاد و همدلی خوبی در استان همدان ایجاد کرده و زمانی که این شرایط را در استان دیدم برای کار کردن بسیار مشتاق شدم.

 

برای خدمت به همدان آمده‌ام

سیفی با بیان اینکه تنها برای خدمت به جوانان و نوجوانان ورزشکار استانم این مسؤولیت را قبول کرده‌ام، گفت: بنده به هیچ وجه تشنه قدرت و پست نیستم و تنها برای خدمت به زادگاهم به همدان آمده‌ام.

 

حل مشکل چندین ساله راه پیست اسکی همدان

وی ادامه داد: شب گذشته جلسه خوبی با استاندار داشتیم که موفق شدیم مشکل چندین ساله راه پیست اسکی همدان را حل کنیم خوشبختانه فضای خوبی در استان برای پیشبرد کارها حاکم است.

وی افزود: در فضای آرامش و همدلی همه مشکلات حل می‌شود و کارها به خوبی جلو می‌رود که باعث خوشحالی بنده است که این فضا در حال حاضر در استان ما وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در پاسخ به مشکلات تیم فوتبال پاس بیان کرد: پاس یک نشان بسیار بزرگ برای ورزش استان همدان است و باید بنشینیم در یک فرصت مناسب در رابطه با ساختار این تیم تصمیم‌گیری کنیم در ابتدا به دنبال این هستیم که یک ساختار قانونمند و هیأت مدیره قوی برای این تیم تشکیل دهیم.

 

تیم فوتبال پاس وارد بورس می‌شود

سیفی ادامه داد: باید این نشان را برای استان همدان حفظ کنیم پاس یک تیم مردمی و پرهوادار است که به دنبال این هستیم با ایجاد یک ساختار قانونمند و صفر کردن بدهی‌های این تیم به زودی پاس را در بورس عرضه کنیم.

وی با اشاره به استفاده از نشان پاس در سایر رشته‌ها گفت: همچنین به دنبال این هستیم تا از عنوان پاس در تمامی رشته‌های خود برای تیم‌داری استفاده کنیم.

سرپرست روزنامه هگمتانه نیز با بیان اینکه فعالیت برای فرهنگ و ورزش شهر همدان را افتخار می‌دانیم، اظهار کرد: روزنامه هگمتانه 23 سال سابقه دارد و در حال حاضر 29 همکار رسانه‌ای در این روزنامه فعالیت می‌کنند.

مصطفی شیرمحمدی افزود: نگاه مجموعه روزنامه هگمتانه به ورزش بسیار مثبت بوده و اعتقاد بنده این است که اگر در یک خانواده یک ورزشکار باشد باعث سربلندی آن خانواده خواهد شد و باید بتوانیم در اطلاع‌رسانی فرهنگ و گسترش ورزش بیش از پیش قدم برداریم.

وی با اشاره به حمایت از صفحه ورزشی روزنامه هگمتانه گفت: بارها به ما پیشنهاد شده که مانند بسیاری از روزنامه‌ها صفحه ورزشی را که درآمدی هم ندارد و بار مالی زیادی نیز برای روزنامه دارد به صورت هر هفته یک یا دو صفحه منتشر کنیم.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: به تبعیت از شهردار ورزش دوست همدان و نگاه و دیدگاهی که خودمان داریم وظیفه خود می‌دانیم که به موضوع ورزش نیز مانند سایر موضوعات نگاه کنیم و هیچ منتی هم در این زمینه برکسی نداریم.

وی با بیان اینکه هم‌فکری خوبی با دستگاه ورزش و روابط‌عمومی آن داریم، بیان کرد: سعی خود را کرده‌ایم بدون نگاه خاصی به تمام رشته‌های ورزشی بپردازیم علی‌ای حال خود آن رشته ورزشی باید این ظرفیت را در خود ایجاد کند تا از این صفحه ورزشی بهره ببرد.

سرپرست روزنامه هگمتانه عنوان کرد: در نقدها نیز تمام سعی ما این بوده که نقد منصفانه انجام دهیم اگر از مدیری انتقاد می‌شود به همکارانم گفته‌ام اول خدا را در نظر بگیرند سپس خود را در جای آن مدیر بگذارند.

گفتنی است؛ ظهر یکشنبه 10 اسفند ماه حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه حمدالله چاروسایی مدیرروابط عمومی این دستگاه از مجموعه روزنامه هگمتانه همدان بازدید کردند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: