صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۲۸
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۱

امروز: ۲۸ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (Apr) 16

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصویب متناسب سازی حقوق شاغلان در کمیسیون تلفیق خبر داد.

به گزارش هگمتانه، حمیدرضا حاجی‌بابایی روز گذشته با اشاره به تصویب تبصره 3 ماده 29 قانون برنامه ششم با هدف همسان‌سازی حقوق کارکنان دولت در کمیسیون تلفیق اظهار کرد: با توجه به اینکه کارمندان غیر هیأت علمی دانشگاه‌ها، کارمندان زندان‌ها، معلمان، جهادگران و سایر کارکنان دورلت پیگیر همسان‌سازی حقوق و مزایا با سایر کارکنان دولت بودند برای تحقق درخواست‌های به حق کارکنان دولت این تبصره از ماده 29 پیگیری و روز گذشته به تصویب رسید.

وی گفت: با این مصوبه در قانون بودجه 1400، برای همه کارکنان دولت همسان‌سازی با شیوه‌ای که پیش‌بینی شده است، در سال جدید اجرا می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در تبیین تبصره 3 ماده 29 قانون برنامه ششم گفت: براساس این تبصره دولت مکلف است، طی سال اول اجرای قانون برنامه سازوکار مناسب در نظام‌های پرداخت حقوق و مزایای بین مقامات، رؤسا، مدیران و کارکنان موضوع این ماده در مشاغل مشابه در هر صورت از 20 درصد تجاوز نکند و در مسیر تصمیم‌گیری قانونی قرار دهد.

وی تأکید کرد: با الحاق تبصره 3 ماده 29 قانون برنامه ششم به بند "و" تبصره 2 بودجه 1400، خواسته تمام کارمندان باید محقق شود بنابراین دولت باید تمام تلاش خود را برای اجرای این قانون به کار گیرد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: