صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف همدان از برگزاری نمایشگاهی به وسعت ایران در تمام بازارهای کشور اعم از استان‌ها و شهرستان‌ها با عنوان جشنواره فروش ویژه نوروزی خبر داد و گفت: صنوف در این نمایشگاه با فروش فوق‌العاده شرکت و اجناس خود را با تخفیف به مشتری عرضه می‌کنند.

به گزارش هگمتانه، احمد گازرانی دیروز با بیان اینکه امسال نمایشگاه بهاره به روال هر ساله برگزار نخواهد شد اظهار کرد: نمایشگاهی به وسعت ایران در تمام بازارهای کشور اعم از استان‌ها و شهرستان‌ها با عنوان جشنواره فروش ویژه نوروزی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه صنوف در این نمایشگاه با فروش فوق‌العاده شرکت و اجناس خود را با تخفیف به مشتری عرضه می‌کنند افزود: تعطیلی بازار شایعه‌ای بیش نیست چراکه تاکنون هیچ تصمیمی مبنی بر تعطیلی بازار اخذ نشده است. عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف همدان متذکر شد: علاوه بر شیوع کرونا کاهش قدرت خرید مردم نیز تأثیر بسزایی در رونق بازار و فعالیت کسبه داشت از همین رو با تکرار شایعات به کسب و کار بازاریان بیش از پیش آسیب وارد نکنیم.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم با کنترل ویروس کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم صنوف دچار رکود و کسادی به ویژه برای بازار شب عید نشوند خاطرنشان کرد: کسبه به دلیل رکود بازار و رعایت حال مردم اجناس خود را با کمترین سود و نازل‌ترین قیمت عرضه می‌کنند.

به نقل از فارس، گازرانی در پایان یادآور شد: بازاریان در تمام عرصه‌های تاریخی حضور پررنگ داشته‌اند لذا انتظار می‌رفت مسوولان در این برهه حساس و کسادی بازار از این قشر دلجویی می‌کردند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: