صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۰ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 18

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: سرپرست فرمانداری همدان اعلام کرد: مردم از افزایش غیرقانونی قیمت‌ کالاها گله‌مندند.

به گزارش هگمتانه، محمدعلی محمدی در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان خواستار بررسی دقیق میزان مصرف و چگونگی توزیع کالاهای اساسی در شهرستان شد.

سرپرست فرمانداری همدان با اشاره به گزارش توزیع کالاهای اساسی توسط سازمان صنعت معدن و تجارت استان تأکید کرد: باید با تمرکز بر شبکه توزیع کالاهای اساسی و تشدید نظارت به نحوی عمل کنیم که کالاهای اساسی به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

وی افزود: در راستای تنظیم بازار و تأمین مرغ مصرفی مورد نیاز، خروج مرغ از شهرستان همدان ممنوع است و در این خصوص باید نظارت جدی اعمال شود.

محمدی اضافه کرد: مردم از گوناگونی و افزایش غیر قانونی قیمت‌ کالاها گله مندند و انتظار دارند دستگاه‌های دولتی مسؤول در امر نظارت به وظایف خود عمل کنند که خواسته به حقی است.

وی خواستار ساماندهی وضعیت بساط گستران و دست فروشان با همکاری شهرداری و اتاق اصناف شد و اظهار کرد: بساط گستری و دست فروشی در همه جا متداول است اما باید فعالیت آنها در چارچوب مشخص و با توجه به همه جوانب باشد.

سرپرست فرمانداری همدان از توزیع سهمیه شکر یارانه‌ای به صورت بسته بندی با قیمت مشخص درج شده خبر داد و افزود: در توزیع کالاهای اساسی باید به نحوی عمل کنیم که این کالاها به دست مصرف کننده برسد و از شبکه توزیع برای سایر مصارف خارج نشود.

وی در پایان تأکید کرد: با توجه به وضعیت مرغ و تخم مرغ بازرسان سازمان صمت، اتحادیه‌ها و ستاد صیانت از حقوق مصرف کننده در روز‌های آتی نظارت جدی بر بازار و نحوه توزیع و عرضه این محصولات داشته باشند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: