صفحه 1 : فرهنگ و هنر صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و هنر صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۲

امروز: ۳۰ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 18

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه ورزش: رئیس هیأت شطرنج استان همدان از برگزاری مسابقه برخط قهرمانی استان خبر داد.

امیرعرفان هاشمی اظهار کرد: مسابقه قهرمانی شطرنج استان همدان در سامانه‌های ZOOM و CHESS.COM در روزهای پنجشنبه و جمعه 25 و 26 دی‌ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه توانستیم اشتراک این سامانه‌ها را دریافت کنیم، افزود: تا قبل از دریافت اشتراک این سامانه‌ها مسابقات زیادی را می‌توانستیم در فضای مسابقات برخط برگزار کنیم اما کیفیت این محیط‌ها بالا نبود و امکان تخلف وجود داشت بنابراین هیأت شطرنج استان همدان تمایلی به برگزاری مسابقاتی در این سطح نداشت.

رئیس هیأت شطرنج استان همدان خاطرنشان کرد: با دریافت اشتراک این سامانه‌ها مسابقاتی که برگزار می‌کنیم در سطح کیفیت مسابقات جهانی خواهد بود چراکه سامانه ZOOM قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه سیستم را دارد.

وی در رابطه با شرکت‌کنندگان این مسابقه توضیح داد: هیچ محدودیتی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد و هر فردی از استان همدان که تمایل به حضور در این مسابقه دارد، می‌تواند از طریق تماس با شماره 09184123739 و ارتباط با مسؤول برگزاری مسابقات ثبت‌نام کند. رئیس هیأت شطرنج استان همدان در پایان مطرح کرد: سه نفر از برگزیدگان این مسابقه همراه با «امیرعلی دلاوری» که سهمیه مستقیم شرکت در مسابقات قهرمانی کشور را دارد، در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

 



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: