صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۰ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 18

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: پیرو اعتراض یکی از شهروندان در نماز جمعه این هفته همدان، نماینده ولی فقیه در استان همدان در واکنش به صحبت‌های این فرد، اعتراض وی را منطقی و صحیح دانست و به مسؤولان برای حل مشکلات تذکر داد.

به گزارش هگمتانه، مسلم مخفی معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات موجود در منطقه کوی فردوس همدان، اظهار کرد: در تاریخ 27 شهریور 99 امام جمعه همدان پیرو مراجعات مکرر جمعی از اهالی کوی فردوس و اعتراض آنان نسبت به ارائه خدمات مناسب در این منطقه، که جزء پروژه‌های مسکن مهر است، ضمن حضور در منطقه و گفت‌وگو با اهالی، از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرا گرفت.

وی افزود: با توجه اینکه در این منطقه طراحی و مهندسی معابر و خیابان‌ها مشکل ساز بوده و ساکنان با مشکلاتی از جمله نبود وسایل ایاب و ذهاب، مراکز خرید برای مایحتاج روزانه، عدم روشنایی معابر و نبود پارک مواجه هستند، در تاریخ فوق نماینده ولی فقیه در استان همدان همراه با مدیرکل راه و شهرسازی استان و شهردار همدان اقدام به بازدید از محل کردند.

معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه پس از بازدید میدانی مقرر شد در جلسه‌ای با حضور مسؤولان مربوطه مشکلات بیان و حل شود، گفت: در جلسه‌ای که عصر همان روز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، مصوب شد اقدامات لازم در مسیر حل مشکلات با فوریت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در استان و دبیر ستاد اقامه نماز در زمینه ساخت مسجد این منطقه ورود کرده بودند، مطرح کرد: با وجود درخواست از مسؤولان بازهم متأسفانه شاهد اقدام محسوسی در این منطقه نبودیم.

مشاور امام جمعه همدان با بیان اینکه یکی از شهروندان این منطقه در نماز جمعه این هفته اعتراض خود را در محل برگزاری نماز جمعه بیان کرد، گفت: آیت‌ا... شعبانی در واکنش به صحبت‌های این فرد، اعتراض او را منطقی و صحیح دانست و در همان خطبه به مسؤولان استان تذکر داد تا به تعهدات خود عمل کنند و موجبات نارضایتی مردم را به وجود نیاورند.

معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: در اولین روز کاری پس از نماز جمعه، یعنی در تاریخ 13 دی نامه‌ای از طرف دفتر نماینده ولی فقیه در استان خطاب به استاندار همدان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تنظیم و از آنان خواسته شد پیگیر حل مشکلات مطروح شده باشند.

وی با بیان اینکه بنا بر اطلاع ما روز یکشنبه 14 دی سرپرست فرمانداری و شهردار همدان و جمعی از مسؤولان ذیربط در این منطقه حضور پیدا کرده‌اند، اظهار کرد: امیدوار هستیم هرچه زودتر اقدام جدی برای حل مشکلات موجود از طرف مسؤولان صورت گیرد.

به نقل از تسنیم، مخفی ادامه داد: بدیهی است دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان وظیفه خود می‌داند تا حل کامل مشکل در کنار ساکنان کوی فردوس باشد و از توان و ظرفیت خود برای آسایش و آرامش شهروندان این منطقه استفاده کند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: