صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه ورزش: در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان با نتیجه 2 بر صفر در گچساران تیم فوتبال نفت و گاز را شکست داد.

به گزارش سرویس ورزشی هگمتانه، قطار لیگ دسته دوم فوتبال کشور شنبه 13 دی ماه وارد ایستگاه سوم شد تا شاهد رقابت‌های جذاب و دیدنی در این هفته باشیم.

تیم فوتبال شهرداری همدان پس از توقف خانگی هفته گذشته برابر تیم فوتبال مس نوین کرمان در دیدار هفته سوم میهمان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بود.

گچسارانی‌ها به دنبال جبران شکست هفته گذشته برابر سپیدرود رشت بودند و در این دیدار خانگی برای پیروزی قدم به میدان گذاشتند.

این دیدار از ساعت 14 در ورزشگاه نفت گچساران آغاز شد در دقایق ابتدایی تیم میزبان حملات متعددی روی دروازه تیم فوتبال شهرداری همدان خلق کرد.

در جدی‌ترین موقعیت شوت سنگین مهاجم این تیم به فاصله اندکی از تیرک تیم فوتبال شهرداری همدان به بیرون رفت.

با گذشت دقایق ابتدایی تیم فوتبال شهرداری همدان توانست بازی را تحت کنترل بگیرد و بازی متعادلی را شاهد باشیم.

در حالی که نیمه نخست در حال اتمام بود محمد عباس تبار ضربه اوت بلندی درون محوطه نفت و گاز گچساران پرتاب کرد که امیر ابراهیم بیگی در شلوغی محوطه جریمه توانست تبدیل به گل کند.

داور 2 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و این نیمه یک بر صفر به سود شهرداری همدان به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم شاگردان جهانبخش جعفری با انجام 4 تعویض وارد میدان شدند تا نتیجه بازی را جبران کنند.

در این نیمه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تنها به دنبال ضربات ایستگاهی بودند تا از این طریق بتوانند گل خورده را جبران کنند.

اما بازی حساب شده تیم فوتبال شهرداری همدان باعث شد تا آنها نتوانند موقعیت جدی را خلق کنند.

در دقیقه 65 فرار زیبای مهاجم تیم فوتبال شهرداری همدان را هادی موثق به داخل محوطه تیم فوتبال نفت و گاز فرستاد که مهدی خلج در شلوغی محوطه جریمه به زیبایی توانست این موقعیت را تبدیل به گل کند تا اختلاف گل به عدد 2 برسد.

بعد از گل دوم تیم فوتبال شهرداری همدان تیم میزبان یکپارچه حملات خود را دنبال کرد اما باز هم این شهرداری‌چی‌های هگمتانه بودند که چندین بار تا به ثمر رساندن گل پیش رفتند و شاید اگر کمی خوش شانس‌تر بودند می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.

در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم فوتبال شهرداری همدان به پایان رسید.

در حال حاضر تیم فوتبال شهرداری همدان با 2 پیروزی و یک تساوی با 7 امتیاز در صدر جدول گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

گفتنی است، تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته چهارم 25 دی ماه از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان تیم فوتبال اسپاد تهران خواهد بود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: