صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : رویداد صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۹

امروز: ۶ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 25

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با اشاره به آغاز هفته پژوهش از 15 تا 21 آذرماه از تجلیل مجازی از پژوهشگران و فناوران برتر و برگزاری نمایشگاه مجازی پژوهش خبر داد.

به گزارش هگمتانه، مرتضی قائمی روز گذشته اظهار کرد: هفته پژوهش امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و در جهت کاهش پیامدهای شیوع این بیماری بر اساس ابلاغیه وزارت علوم به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری مراسم تقدیر از پژوهشگران به صورت مجازی، نواختن زنگ پژوهش در روز 15 آذرماه به صورت مجازی و با حضور مقامات استانی و مراسم تقدیر از پژوهشگران دانش‌آموز توسط آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌هاست.

قائمی با بیان اینکه کمیته نمایشگاه پژوهش و فناوری که امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود با مدیریت پارک علم و فناوری برگزار خواهد شد گفت: کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت خواهد کرد که شامل تبلیغات، طراحی بنر هفته پژوهش و ساخت نماهنگ و اطلاع‌رسانی است.

وی با اشاره به انتخاب پژوهشگران و فناوران برتر اظهار کرد: مراسم تقدیر در فضای مجازی برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان تأکید کرد: نمایشگاه در تمام طول هفته پژوهش بر روی وبگاه دانشگاه برگزار می‌شود و تمام فناوری‌های موجود در استان شامل پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه بر روی این نمایشگاه مجازی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر کدام از دانشگاه‌های استان نیز مراسم خود را در طول این هفته برگزار خواهند کرد نشانی وبگاه پارک علم و فناوری را http://hamedanvex.ir/، نشانی مراسم افتتاحیه را http://vc.basu.ac.ir/rw و نشانی مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر را http://eclass.umsha.ac.ir/research عنوان کرد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: