صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه

هگمتانه-گروه خبر همدان: معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه در یک مدت کوتاه تأمین مواد اولیه کارخانجات روغن نباتی با تأخیر مواجه شد و در حال حاضر مشکل واردات این مواد حل شده است گفت: کمبودی در کالاهای اساسی وجود ندارد و نیاز به احتکار خانگی نیست.

به گزارش هگمتانه، آقایار فراشی دیروز با بیان اینکه در یک مدت کوتاه تأمین مواد اولیه کارخانجات روغن نباتی با تأخیر مواجه شد اظهار کرد: در حال حاضر مشکل واردات این مواد اولیه حل شده و در حال تأمین است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه کافی برای استان و البته کشور در نظر گرفته شده است افزود: کمبود مواد اولیه کارخانجات روغن جبران شده و ظرف چند روز آینده وضعیت به حالت قبل بازمی‌گردد و روغن به میزان کافی در بازار عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه کمبود مواد اولیه تحت تأثیر مشکل واردات رخ داده بود و  امروز هیچ کمبودی در زمینه مواد مورد نیاز تولید روغن وجود ندارد، از همین رو احتکارکنندگان چه در سطح احتکار خانگی و چه در سطح گسترده قطعا متضرر خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر کارخانجات روغن نباتی در تلاش هستند تا هر چه سریعتر سهمیه روغن استان و شهرستان ها را وارد چرخه بازار کنند ادامه داد: مردم استان اطمینان داشته باشند به میزان کافی روغن در دسترس است و ظرف چند روز آینده کمبود در بازار نیز جبران خواهد شد.

فراشی در ادامه سخنانش اشاره کرد: شوک وارد شده به بازار روغن متأثر از افزایش قیمت نبوده بلکه تنها روند آزادسازی مقادیر زیادی مواد اولیه در گمرک دچار مشکل شده بود که در حال حاضر حل شده است.

وی یادآور شد: مردم بدانند برنج در انواع مختلف، قند و شکر و دیگر کالاهای اساسی به میزان کافی در دسترس مردم قرار دارد و هیچ نوع کمبود کالایی وجود ندارد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان  در پایان خاطرنشان کرد: ذخیره کشور و استان از نظر مواد غذایی تدارک دیده شده و نیازی به خرید انبوه و احتکار خانگی کالاهای اساسی نیست.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: