صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۵
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۸

امروز: ۶ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 25

عناوین صفحه

هگمتانه-گروه خبر همدان: شهردار همدان بیان کرد: لوازم ضبط شده شهروندان به مناسبت هفته وحدت و سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) به شکل رایگان به آنان باز می گردد.

به گزارش هگمتانه، عباس صوفی با محکومیت توهین به پیامبر اعظم(ص) و وقاحت ماکرون بیان کرد: به عنوان شهردار همدان هفته وحدت و ولادت سراسر سعادت نبی مکرم اسلام صلوات‌الله علیه را به شهروندان همدانی و به ویژه مسلمانان سراسر دنیا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی افزود: پیرو جلسات برگزار شده با حضور رئیس شورا و اعضای کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر و دادستان عمومی و انقلاب همدان مقرر شد لوازم ضبط شده شهروندان همدانی در ساخت و سازهای غیرمجاز  املاک مسکونی و سد معبر واقع در محدوده شهر همدان تا پایان سال 1397 که دارای منع قانونی نیست (تعمیرات جزیی و اساسی) و در انبار شهرداری نگهداری می‌شود با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، به مناسبت میلاد حضرت رسول مکرم اسلام(ص) و با در نظر گرفتن عطوفت اسلامی به صورت رایگان به مالکان عودت داده شود.

صوفی افزود: به همین منظور شهروندان همدانی با در دست داشتن مدارک و اسناد مالکیت و کارت شناسایی از ساعت 8 صبح تا 18 عصر چهارشنبه 14 آبان جاری به مدت یک هفته با مراجعه به واحد ترخیص اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری واقع در خیابان میرزاده عشقی، تقاطع کارشناس، طبقه اول مراجعه کنند که در صورت تأیید مدارک می توانند نسبت به ترخیص لوازم خود به صورت رایگان اقدام کنند.

شهردار همدان در پایان گفت: امیدوارم شهروندان همدانی در همین راستا قبل از هرگونه ساخت و ساز، تعمیرات جزیی و اساسی در املاک خود ضمن مراجعه به شهرداری نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: