صفحه 1 : فرهنگ و هنر صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و هنر صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۲

امروز: ۳۰ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 18

عناوین صفحه

هگمتانه-گروه خبر همدان: فرماندار همدان از تشکیل پرونده تعزیراتی برای هفت نانوایی متخلف خبر داد و گفت: نانوایانی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و نسبت به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بی‌اعتنایی کنند به شدت مجازات می‌شوند.

به گزارش هگمتانه، حسین افشاری روز پنجشنبه  اظهار کرد: نانواها باید ضمن استفاده از کلاه، دستکش و ماسک برای دریافت هزینه نان، دستگاه کارت‌خوان داشته باشند و در صورت الزام به استفاده از وجه نقد، از انبرهای جداگانه برای دریافت اسکناس و تحویل نان بهره گیرند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای تشکیل ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا، دستورالعمل‌های بهداشتی به تمامی صنوف ابلاغ شده و نظارت بر کار نانوایی‌ها نیز از سوی شبکه بهداشت و درمان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و دیگر نهادهای متولی به طور مداوم در حال انجام است.

فرماندار همدان افزود: نان را به صورت مستقیم نمی توان ضدعفونی کرد و باید در هنگام تهیه و پخت، تمامی مسائل بهداشتی از طرف نانوایان و مردم رعایت شود.

افشاری با بیان اینکه نانوایی ها موظفند به صورت مستمر، محیط نانوایی و میزکار خود را ضدعفونی کنند گفت: برخی از واحدها نسبت به وظایف خود سهل انگاری کرده و به شیوه نامه‌های بهداشتی بی‌اعتنا هستند که به طور جدی با آنها برخورد می‌شود. 

به گفته افشاری گروه ویژه نظارتی متشکل از نمایندگان فرمانداری همدان، اتحادیه نانوایان، سازمان صمت و اداره غله در یک طرح فوق العاده از ساعت ۶ بامداد هم زمان با آغاز کار واحدهای نانوایی عملکرد آنها را بررسی می کند.

به نقل از ایرنا، فرماندار همدان یادآوری کرد: به تازگی در بازدید از ۲۱ نانوایی تخلف هفت واحد برای بازرسان محرز شد که برای آنها پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: