صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: به پیشنهاد استاندار همدان و با حکم وزیر کشور، فرهاد فرزانه به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان منصوب شد. به گزارش هگمتانه، وزیر کشور در حکمی فرهاد فرزانه را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان منصوب کرد.
در بخشی از حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به فرزانه چنین است:
به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم استان همدان و تأیید معاون محترم عمران و توسعه امور شهری و روستایی، جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان منصوب می‌نمایم. ایجاد هماهنگی در زمینه‌های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح‌های توسعه و عمران شهری و روستایی، تشخیص نیازمندی‌های عمرانی و تعیین اولویت ها، نظارت بر اجرای طرح‌های عمرانی دستگاه‌های استانی و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، برقراری تعامل لازم با مدیران محترم دستگاه‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهت پیشبرد پروژه‌های عمرانی و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها، توجه به الگوی شهرسازی و معماری اسلامی ایرانی و ارائه منظم گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه‌ها به معاونت مزبور از اهم وظایفی است که انتظار دارد ضمن هماهنگی با معاون محترم عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در چارچوب قوانین و مقررات جاری و اسناد فرادست و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید با بهره گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص بدان اهتمام نمایید.
گفتنی است فرهاد فرزانه در کارنامه اجرائی و مدیریتی خود مسؤولیت‌های بیشماری در حوزه کارشناسی و مدیرکلی همچون مدیرکل امور روستایی استانداری همدان، مدیرکل امور شهری استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی و مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان را دارد.
این مدیر بومی دستی هم بر هنر و خلاقیت دارد که می‌توان او را از جمله مدیران دارای ظرفیت جامع‌الاطراف دانست که با پشت سر گذاشتن مراتب پیشرفت به جایگاه کنونی رسیده است تا حالا سکان امور عمرانی استان همدان را عهده دار باشد؛ پیش از این محمودرضا عراقی معاون امور عمرانی استاندار همدان بود که حدود دوماه پیش بازنشسته شد.
با استقرار و استحکام جایگاه فرزانه در مقام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان و با نگاهی به سوابق وی امید آن می‌رود که فعالیت‌های عمرانی در سراسر استان نشاطی دیگر یافته و حال نزار میراث فرهنگی استان جانی تازه پیدا کند..



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: