صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه خبر همدان: نایب رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به ارزش و جایگاه کارآفرینی در اقتصاد کشور، گفت: کارآفرینان سرمایه‌های ارزشمند اقتصادی و اجتماعی هستند که نباید از این سرمایه‌های مؤثر غافل بود.
به گزارش هگمتانه، حمید بادامی‌نجات در بازدید از مجموعه بزرگ شرکت دانش بنیان بتن صنعت بریس، افزود: کارآفرینان جهادگرانی هستند که در راستای نجات جوانان بیکار از خطرات و آسیب‌های اجتماعی نقش مؤثری را ایفا می‌کنند.
بادامی نجات با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های اجتماعی جامعه پویا، وجود افراد مبتکر و کارآفرین است، اضافه کرد: نمونه عملی این مؤلفه‌ها شرکت‌های دانش بنیان و افراد خلاق و نوآورانی هستند که حتی بدون اخذ تسهیلات علاوه بر راه‌اندازی کسب و کار خویش، اشتغال نیز ایجاد کرده‌اند.
بادامی نجات با اشاره به فعالیت مجموعه بزرگ شرکت دانش بنیان بتن صنعت بریس، یادآور شد: این شرکت با مدیریت بسیار هوشمندانه و مدبرانه آقای میرابیان اداره می‌شود که توانسته با فناوری روز موفق به طراحی و تولید تراورس ریلی در کشور شود و امروز بخش بزرگی از نیاز کشور را تأمین ‌کند.
وی با اشاره به فعالیت خود در سال‌های 94 تا 97 به عنوان رئیس انجمن شرکت‌های دانش بنیان و آشنایی خود با شرکت بریس، افزود: امروز هم شاهد توسعه شرکت دانش بنیان بتن صنعت بریس و هم ثبت اختراعات و فناوری‌های جدید آن هستیم که در زمینه تولید تراورس‌های بتونی راه‌آهن خطوط پرسرعت، معمولی و باری سنگین شهری و بین شهری- قطعات پیش ساخته بتونی و بتون آماده، فعالیت دارد.
نایب رئیس شورای عالی استان‌ها ضمن تشکر از فعالیت مجموعه شرکت دانش بنیان بتن صنعت بریس و نقش آفرینی آن در اقتصاد کشور، اظهار کرد: این شرکت با همت مدیریت و مجموعه توانسته زمینه اشتغال حدود 200 نفر را در همدان ایجاد کند و با فناوری پیشرفته در واقع محصولاتی را تولید می‌کند که علاوه بر داشتن ارزش‌ا‌فزوده، منابع مالی خوبی را هم برای استان و شهر همدان به همراه دارد.
بادامی نجات اظهار کرد: باید از کارآفرینان استانی به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و توانمند بیشتر حمایت کرده و تلاش ‌کنیم که این افراد در استان مشکلی نداشته باشند و بتوانند در کل کشور و حتی در دنیا محصولات خود را عرضه کنند.
به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، به گفته نایب رئیس شورای عالی استان‌ها اشاعه فرهنگ کارآفرینی و اصلاح فرهنگ کار میسر نمی‌شود مگر با همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و مرتبط با بخش خصوصی.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: