صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : رویداد صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۹

امروز: ۷ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 26

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه شهرستان: رئیس اداره راه و شهرسازی تویسرکان از احداث و تحویل 2 هزار و 196 واحد مسکن مهر به متقاضیان در تویسرکان خبر داد و گفت: 809 واحد مسکن مهر تویسرکان در قالب تعاونی و سه جانبه ساخته شدند.
به گزارش هگمتانه، علی محمد‌اصغری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن مهر در سال 88 در این شهرستان اظهار کرد: تویسرکان جزو اولین شهرهای بود که مسکن مهر در آن کلید خورد.
وی با اشاره به اینکه مساکن مهر تویسرکان در سال 90 تحویل و متقاضیان در آن اسکان یافتند گفت: تویسرکان در مباحث تسریع و تحویل مسکن مهر به متقاضی واجد شرایط در سال 90 رتبه نخست استان همدان را از آن خود کرد، مسکن مهر در این شهرستان نسبت به شهرها و حتی در شهرهای مجاور استان همدان زودتر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان واحدهای مسکن مهر احداث شده با استفاده از تسهیلات مسکن مهر در تویسرکان را 2 هزار 196 واحد اعلام کرد و افزود: از مجموع مساکن مهر در تویسرکان یک هزار و 387 واحد خودمالکی است.
وی با اشاره به اینکه متقاضیان خودمالک از تسهیلات 20 یا 22 میلیون تومانی مسکن مهر بهره بردند ادامه داد: مابه‌ازای هر واحد یک فقره تسهیلات به شخص واجد شرایط مسکن مهر در شهر تویسرکان واگذار شد.
محمد‌اصغری با بیان اینکه 809 واحد از مجموع واحدهای مسکن مهر احداثی در تویسرکان در قالب تعاونی یا سه‌جانبه تعریف شده افزود: پروژه مسکن مهر مرحله یک با 250 عضو و پروژه مسکن مهر مرحله 2 با 108 عضو واقع در کوی قائم(عج) در قالب تعاونی احداث و تحویل متقاضی داده شده است.
وی با اشاره به احداث و تحویل پروژه مسکن مهر 100 واحدی نیروی انتظامی و پروژه مسکن مهر فرهنگیان در قالب تعاونی خاطرنشان کرد: پروژه‌های مسکن مهر 12 واحدی کمیته امداد امام(ره)، 48 واحدی طلاب، 90 واحدی ولیعصر(عج) در بلوک 11 و 13 و پروژه 42 واحدی شاهد در قالب سه جانبه احداث شد.
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تویسرکان نیز از تحویل همه واحدهای احداث شده توسط تعاونی‌ها بالا به متقاضیان واجد شرایط با متری 290 هزار تومان در سال 90 خبر داد و گفت: تویسرکان در بحث تحویل مسکن مهر، مورد تقدیر وزیر وقت آقای نیکزاد قرار گرفت.
احمد خدادادی‌پری در خصوص مساکن مهر احداث شده توسط شرکت تعاونی خانه کارگر افزود: این تعاونی از استان به تویسرکان برای احداث مسکن مهر معرفی شد و طبق اذعان مدیریت قبل اداره تعاون این شهرستان پروژه خانه کارگری مورد تأیید اداره تعاون هم نبوده است.
به نقل از فارس، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تویسرکان با بیان اینکه مسؤولیت صفر تا صد پروژه مسکن مهر خانه کارگر در کوی قائم(عج) پایین‌تر از مسکن مهر فرهنگیان به مدیر عاملی آقای اصلانی با نظارت راه و شهرسازی بوده است گفت: گویا این پروژه مشکلاتی چون افزایش قیمت تمام شده و عدم محوطه‌سازی دارد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: