صفحه 1 : فرهنگ و هنر صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و هنر صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۲

امروز: ۳۰ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 18

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه شهرستان: جلسه مدیران مدارس شهرستان بهار در مجموعه رستوران فانوس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار هگمتانه از بهار، در این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: نقش مدیران پویا، برنامه ریز، برنامه محور و معتقد به اهداف تعلیم وتربیت در عملیاتی سازی و تحقق سیاست‌های راهبردی آموزش و پرورش نقشی کلیدی و اساسی است.

زهرا شعبانی ادامه داد: با اجرای دقیق پروژه مهر توانسته‌ایم سال تحصیلی بانشاط و بدون دغدغه‌ای را در شهرستان بهار آغاز کنیم.

وی بیان کرد: تمام نیروهای آموزشی و پرورشی ساماندهی شدند و فعالیت جدی مدارس آغاز شده است و هیچ مشکلی در سطح شهرستان بهار نداریم.

وی ادامه داد: مدیران مدارس باید آمادگی لازم را در تمام شرایط تدریس برای معلمان فراهم نمایند تا بتوانیم زمینه را برای رشد و تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم فراهم و افرادی متعهد و متخصص را به جامعه تحویل دهیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار به سند تحول بنیادین اشاره کرد و گفت:در سند تحول بنیادین سه مؤلفه مهم و اثر گذار حیات طیبه، هویت دینی و اسلامی و شکل گیری مدرسه صالح گنجانده شده است.

شعبانی با اشاره به اهمیت سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش، اظهار کرد: اجرا و عملیاتی کردن این سند اولویت اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی با بیان این که برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین سه جوهره اصلی در سیاست‌های آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته است، افزود: این سه جوهره شامل تربیت تمام ساحتی، چرخش‌های تحول آفرین و 6 خرده نظام است.

شعبانی با بیان این که امروز دستگاه تعلیم و تربیت سند تحول را مبنای کار خود در مسیر تعالی قرار داده است، افزود: تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش بر اساس این سند دنبال می‌شود.

وی گفت: مدیران شهرستان با گروه‌بندی توانسته‌اند حضور دانش‌آموزان را فراهم کنند و علاوه بر حضور در مدارس تدریس در شبکه شاد همچنان ادامه دارد.

وی گفت: در تمام مدارس دستورالعمل‌های بهداشتی در حال اجراست و باید به گونه‌ای رفتار کنیم تا اولیا اعتماد کامل به مدارس داشته باشند.

 



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: