صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: در حال حاضر صادرات صنایع‌دستی محدود آن هم از مبادی غیررسمی صورت می‌گیرد.

به گزارش هگمتانه، هاشم مظاهری دیروز با بیان اینکه در شرایط کنونی و به خاطر وضعیت کرونا صادرات صنایع‌دستی نداریم اظهار کرد: اگر هم صادراتی وجود دارد به صورت محدود است.

وی با تأکید بر اینکه برخی از هنرمندان از تسهیلاتی که در نظر گرفته شد استفاده کردند تصریح کرد: در حال حاضر تولیدکنندگان صنایع‌دستی تولید دارند اما فروش محدود است و همین موضوع منجر به کسادی بازار آنها شده است.

معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه نبود نمایشگاه و بازارچه هم برای هنرمندان آزاردهنده بود خاطرنشان کرد: یک پای رونق بخش صنایع‌دستی وجود گردشگر است که امسال به دلیل شیوع کرونا گردشگر نداشتیم.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه در فضای باز با بیان اینکه نمایشگاه می‌توانست برگزار شود عنوان کرد: برپایی نمایشگاه در فضای باز می‌تواند مؤثر باشد که باید با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا باشد.

به نقل از فارس، مظاهری در پایان سخنانش یادآور شد: در حال حاضر صادرات بسیار محدود آن هم به صورت غیررسمی انجام می‌شود چون فعلا شرایط صادرات رسمی و از طریق گمرک وجود ندارد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: