صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس شورای شهر همدان هم ضمن قدردانی از همت جهادی شهرداری منطقه 2 در راستای عمران و ‌آبادانی منطقه، گفت: یکی از سیاست‌های شورای پنجم و مدیریت‌شهری در مناطق مختلف شهر همدان، توسعه سرانه فضای سبز بوده که شهرداری منطقه 2 در این راستا ضمن به‌کارگیری همت مضاعف، طرح استانی بوستان جنگلی 243 هکتاری اکباتان را در اولویت قرار داده است.

کامران گردان اظهار کرد: احداث بوستان 243 هکتاری اکباتان یکی از برترین طرح‌های فرامنطقه‌ای در حوزه مدیریت‌شهری محسوب می‌شود که زمینه لازم را برای استقبال هر چه بیشتر گردشگران فراهم خواهد کرد و فضای مناسبی برای این منطقه ایجاد خواهد شد تا مردم بتوانند از خدمات موجود در این پارک بهره‌مند شوند.

گردان با تأکید بر اینکه توسعه شهر همدان در حوزه گردشگری تعریف شده است، اظهار کرد: مدیریت‌شهری همدان در راستای جذب گردشگر و فراهم ساختن زیرساخت‌های گردشگری، فراتر از وظایف خود عمل کرده است.

رئیس شورای شهر همدان با توجه به اینکه در حال حاضر تنها راه دسترسی این سایت گردشگری، روستای تفریجان است؛ اظهار کرد: این مسیر علاوه بر ایجاد مشکلات مختلف برای اهالی روستا، برای بارگذاری ورود و خروج گردشگران منطقی نیست؛ از این‌رو اداره کل راه‌وشهرسازی استان همدان می‌بایست بر اساس مبحث فنی هر چه سریع‌تر نسبت به ایجاد راه دسترسی مناسب به سایت گردشگری اکباتان، اقدام کند.

گردان معتقد است: بهره‌برداری از طرح بزرگ سایت گردشگری اکباتان، اقدام ماندگاری خواهد بود که شورای شهر همدان تمام هم و غم خود را در این حوزه به کار خواهد گرفت.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: