صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۰ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 18

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه ورزش: نشست تخصصی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان با سرهنگ برزگر معاون منابع انسانی وپشتیبانی سپاه استان و سرگرد کرمی مسوول تربیت بدنی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان پیرامون مسائل مختلف ورزش استان و شهرستان و راهکارهای اجرایی جهت رشد و توسعه ورزش استان و شهرستان در سپاه همدان برگزار شد.

در ابتدا نماینده ورزش دوومیدانی سپاه استان به تشریح برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در ورزش دوومیدانی پرداخت و گفت: رشته دوومیدانی سپاه در سنوات گذشته با حمایت سپاه استان افتخارات زیادی را به دست آورده و رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

سپس مسؤول تربیت بدنی سپاه با بیان اقدامات انجام شده بسیج استان، به نقش بسیج در جهت رشد و شکوفایی ورزش استان پرداخت و اشاره کرد: با توجه به ظرفیت خوب جامعه هدف بسیجیان استان در اجرای برنامه و فعالیت‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، می‌توان زمینه رشد و شکوفایی ورزش استان را فراهم کرد و بسیج ورزشکاران استان درسال‌های گذشته توانسته رتبه‌های خوبی را در عرصه‌های مختلف ورزشی در سطح کشور کسب کند.

در ادامه رشیدی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های حوزه ورزش سپاه استان، بیان کرد: وجود نیروی انسانی خوب به مانند نیروی انسانی آموزش و پرورش می‌تواند در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان زمینه ارتقاء ورزش استان را در بیشتر رشته‌ها فراهم کند. با برنامه‌ریزی منظم و تعامل با حوزه تربیت بدنی سپاه و استفاده از ظرفیت پایگاه‌های شهرستان و استان، استعدادهای برتر رشته‌های مختلف ورزشی را کشف نموده و نسبت به پرورش آنها توسط هیأت‌های ورزشی اقدام شود. وی افزود: قطعا در برنامه اداره ورزش و جوانان شهرستان به دنبال عقد تفاهم نامه‌های مختلف در همه زمینه‌ها چه بعد همگانی و چه قهرمانی ورزش با سپاه استان خواهیم بود. با توجه به وجود پایگاه‌های مختلف در سطح شهر و روستا ها، در کنار هیأت‌های ورزشی و نهادهای مردمی، سمن ها، نخبگان ورزشی را شناسایی و نسبت به تربیت آنها جهت کسب افتخارات اقدام کنیم.

در پایان سرهنگ برزگر معاون توسعه منابع و پشتیبانی سپاه استان بیان کرد: ضمن تشکر از استقبال اداره کل ورزش و جوانان استان به ویژه اداره ورزش و جوانان شهرستان به مقوله ورزش در سطح پایگاه ها، با توجه به تفاهم نامه اخیر تربیت بدنی سپاه پاسداران کشور با وزیر ورزش در همه زمینه‌های ورزشی اعم‌ از عمرانی، فنی و....انشاءالله در جهت این اقدامات نشست‌های تخصصی در سطح کلان استان با اداره کل ورزش و جوانان استان خواهیم داشت و با استفاده از ظرفیت‌های هر دو دستگاه در کنار سایر ارگان‌ها بتوانیم نیازهای جوانان چه در بعد ورزشی و چه بعد فرهنگی را مهیا کنیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: