صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه

عیسی جعفری که سابقه نمایندگی مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس هشتم را نیز داشت بر اثر ابتلا به بیماری کرونا پس از مدتی تحمل رنج متاثر از این ویروس خطرناک و قبل از حضور مؤثر در مجلس یازدهم جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی از چهره‌های سیاسی و اجرایی فعال شهرستان کبودراهنگ بود.

رزمنده دوران دفاع مقدس، رئیس دفتر استاندار وقت همدان، مدیر حراست استانداری همدان، رئیس اداره چهارم سیاسی وزارت کشور، فرماندار کبودراهنگ، نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در هشتمین دور از مجلس شورای اسلامی، رئیس حوزه دفتر و روابط عمومی رئیس دیوان محاسبات کشور و اخیرا نمایندگی مردم بهار و کبودراهنگ در یازدهمین دور از مجلس شورای اسلامی ایران از جمله مناصبی است که مرحوم جعفری در دوران پر فراز و نشیب زندگی خود بر آن تکیه زد و در کمال ناباوری در بیست و سوم تیرماه یکهزار و سیصدو نود و نه چشم از دنیا فرو بست.

او یکی از چهره‌های اعتدالی به شمار می‌رفت که روحیه تعاملی او زبانزد خاص و عام بود. وی جزو معدود و به جرأت یکی از دو فرماندار دولت اصلاحات در کل کشور بود که تا مدت‌ها بعد از روی کار آمدن دولت احمدی نژاد بر مسند فرمانداری کبودراهنگ باقی ماند تا نهایتا به واسطه نامزدی برای مجلس هشتم از جایگاه فرمانداری استعفا کرد و به عنوان وکیل مردم از حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ به پارلمان قانونگذاری راه یافت.

زمستان سال گذشته نیز با داغ شدن تنور انتخابات یک بار دیگر اقبال خود را آزمود و با استقبال مردم مواجه شد و از این دو شهرستان برای نمایندگی در قوه مقننه مأموریت گرفت اما پس از چندماه و بلافاصله بعد از مدت کوتاهی از شروع کار مجلس و نهایتا عضویت رسمی در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به ویروس کرونا مبتلا شد و پس از چند صباحی تحمل رنج بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بقیه ا... تهران دار فانی را وداع گفت.

کرونا ویروس که از نادرترین بیماری‌های تاریخ به شمار می‌رود تا کنون جان بسیاری از انسان‌ها را در طول پنج ماه گذشته به خطر انداخته و در سیر ابتلا ثابت کرده فقیر و غنی، خاص و عام و مسؤول و غیر مسؤول نمی‌شناسد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: