صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: بنا به گفته رئیس اتحادیه قصابان همدان بازار گوشت با کاهش چشمگیر تقاضا مواجه شده اما با وجود کاهش تقاضا، گوشت افزایش قیمت داشته و اتحادیه قصابان نیز خواستار افزایش 5 درصدی قیمت گوشت قرمز شده است.

به گزارش هگمتانه، علی اکبر سپهری وفا گفت: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از هتل‌ها و غذاخوری‌ها تقاضای خرید گوشت قرمز به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: دامداران به جای فروش دام ترجیح می‌دهند از موقعیت چراگاه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه عرضه محدود دام زنده سبب افزایش قیمت آن شده است، ابراز کرد: نرخ هر کیلو گوسفند زنده 87 هزار تومان و گوساله نیز 70 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه قصابان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت نرمه گوسفندی 125 هزار تومان و گوساله نیز 90 هزار تومان است، تصریح کرد: درخواست افزایش 5 درصدی قیمت گوشت قرمز را به سازمان صمت اعلام کرده ایم.

سپهری وفا با بیان اینکه رکود در بازار آمار کشتار روزانه را هم کاهش داده، اظهار کرد: روزانه 250 تا 300 رأس گوسفند و 35 رأس گوساله در همدان کشتار می‌شود. وی از افزایش قیمت گوشت منجمد در بازار خبر داد و گفت: هر کیلو گوشت منجمد با نرخ 65 تا 68 هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه قصابان همدان در بخش دیگری از گفتگو با تسنیم، به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در صنف قصابان اشاره کرد و گفت: به منظور پیشگیری از کرونا تمامی دستورالعمل‌ها و آموزش‌های لازم به همکاران ارائه شده و بازرسی و نظارت‌های روزانه نیز بر بازار اعمال می‌شود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: