صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۲۸
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۱

امروز: ۲۸ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (Apr) 16

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه ورزش: مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اگر استان همچنان در وضعیت زرد کرونایی قرار داشته باشد، استخر‌های استان به زودی بازگشایی می‌شود.

محسن جهانشیر افزود: اگر شیوع ویروس کرونا در استان بیشتر نشود و استان در وضعیت نارنجی و قرمز شیوع کرونا قرار نگیرد به زودی استخر‌های استان با نیمی از ظرفیت خود بازگشایی می‌شوند.

او با بیان اینکه هم اکنون بیشتر سالن‌های ورزشی خصوصی و دولتی استان بازگشایی شده اند افزود: بازگشایی استخرها بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا برای استان‌های با وضعیت زرد کرونایی به ستاد‌های استانی سپرده شده است.

جهانشیر بیان کرد: هم اکنون 300 باشگاه خصوصی و 250 سالن ورزشی دولتی استان بازگشایی شده اند و کلاس‌های آن‌ها با یک سوم تا نیمی از ظرفیت آن برگزار می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: هم اکنون کلاس‌های ورزشی رزمی و بسیاری از ورزش‌های انفرادی به خصوص ورزش‌هایی که برخورد فیزیکی دارند برگزار نمی‌شود.

جهانشیر با بیان اینکه صاحبان سالن‌های ورزشی هم شامل تسهیلات ستاد ملی کرونا می‌شوند ادامه داد: سالن‌های ورزشی تنها به شرط رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و وجود تهویه‌های مناسب هوا اجازه فعالیت دارند.

وی افزود: برای پیشگیری از شیوع کرونا و با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا مسابقات ورزشی همچنان در استان برگزار نمی‌شود.

تدوین بانک اطلاعاتی قهرمانان و نشان‌آوران استان

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به تدوین بانک اطلاعاتی قهرمانان و نشان‌آوران گفت: همزمان با هفته دولت مراسم تجلیل از نشان‌آوران و قهرمانان استان همدان برگزار می‌شود.

جهانشیر با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از قهرمانان و نشان‌آوران همدان اظهار کرد: سال گذشته به دلیل مشکلات و محدودیت‌های مالی مراسم تجلیل از از قهرمانان و نشان‌آوران استان همدان برگزار نشد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: