صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان به اتمام طرح غربالگری کرونا اشاره کرد و گفت: این غربالگری برای 100 درصد مردم شهرستان همدان انجام شده و به افراد مشکوک راهنمایی‌های لازم ارائه شده است.

به گزارش هگمتانه، محمد خیر اندیش اظهار کرد: همه عشایر ساکن در همدان از نظر ابتلا به کرونا مورد غربالگری قرار گرفتند.

وی بیان کرد: نیروهای ما به مناطق شهری و روستایی همدان اعزام شده اند و خدمات بهداشتی و غربالگری را برای جامعه عشایر انجام داده اند.

وی با بیان اینکه علاوه بر غربالگری حضوری، غربالگری و مشاوره تلفنی نیز انجام شده است، ابراز کرد: زنان باردار، کودکان و سالمندان نیز از گروه‌های مورد توجه ما در این طرح بوده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: اقداماتی مانند واکسیناسیون، توزیع مکمل، دفع پسماند و مراقبت از بیماران مبتلا به فشار خون و دیابتی نیز برای جمعیت عشایر انجام شده است.

خیراندیش در بخش دیگری به افزایش آمار کرونا در همدان اشاره و اظهار کرد: متأسفانه برگزاری مراسم ترحیم و عروسی در روزهای اخیر سبب افزایش این بیماری بوده است.

وی با تأکید بر اینکه مطمئن‌ترین راه پیشگیری و مقابله با کرونا رعایت موارد بهداشتی و اجرای فاصله گذاری است، ابراز کرد: اگر مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند می‌توانیم کرونا را کنترل کنیم.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه استفاده از ماسک در اماکن عمومی اجباری است، تصریح کرد: کرونا یک ویروس خطرناک است که در کمین تمامی گروه‌های سنی نشسته است.

خیراندیش به اتمام طرح غربالگری کرونا اشاره کرد و گفت: این غربالگری برای 100 درصد مردم شهرستان همدان انجام شده و به افراد مشکوک راهنمایی‌های لازم ارائه شده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: