صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۵
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۸

امروز: ۶ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 25

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: حمیدرضا حاجی بابایی که شش دوره نمایندگی مردم همدان و فامنین را در مجلس شورای اسلامی عهده دار است، با حضور در تحریریه هگمتانه درباره هدف گذاری و خط مشی این روزنامه به گفت و گو پرداخت.

به گزارش خبرنگار هگمتانه، نماینده مردم همدان و فامنین در یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: روزنامه هگمتانه علیرغم وابستگی سازمانی به نهاد شهرداری می‌تواند بیانگر مشکلات مردم و حلقه انتقال اشکالات به نهادهای اجرایی باشد.

حاجی بابایی تصریح کرد: رسانه برای جلب اعتماد مردم لازم است خود را چشم امین جامعه دانسته و این اعتبار مهم را امانتداری کند.

وی همچنین صداقت در نوشتار و درستی در انعکاس اخبار و رویدادها را عامل مهمی برای توفیق رسانه‌ها دانست و افزود: تأمین مایحتاج رسانه‌های گروهی باعث استقلال، بی‌طرفی و عدم گرایش به خواص مطبوعات خواهد شد.

حاجی بابایی با تأکید بر اینکه روزنامه هگمتانه صدای مردم باشد، در ادامه یادآور شد: دنیا در نبرد سنگین رسانه‌ای قرار داد و رسانه‌های کشور به هر مقدار تقویت شوند موجب استحکام اقتدار ملی و تفاخر بین المللی خواهند شد.

سرپرست روزنامه هگمتانه نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور مسؤولان ارشد استان در دفتر روزنامه هگمتانه به منظور تقویت و تشویق تحریریه این نشریه گفت: روزنامه هگمتانه سعی دارد ماهیت شهروندی خود را حفظ نموده و در جهت تقویت فرهنگ شهروندی و آموزه‌های تمدن اسلامی گام بردارد.

مصطفی شیرمحمدی افزود: هگمتانه با تلاش در جهت همپوشانی و اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های مدیریت شهری تمایل وافری دارد که برای مدیریت شهری نقش آینه را ایفا کند تا نهاد شهرداری در کشف اشکالات موجود در شهر به رسانه اصیل هگمتانه اعتماد و برای رفع مشکلات اقدام کند.

وی همچنین اذعان کرد: هگمتانه برای تحقق شعار خود راه دشواری را پیش رو دارد لذا از همه صاحب نظران و دلسوزان شهر برای بارور شدن محتوای این روزنامه دعوت به همدلی و همکاری می‌کند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: