صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۷

امروز: ۳۰ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Sunday 2024 (May) 19

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر*: استاندار همدان گفت: ایجاد شهرک‌های جدید مشکل دیرینه همدان را حل می‌کند به طوری که اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در دولت مردمی سیزدهم بی نظیر بوده است.
به گزارش هگمتانه، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان علیرضا قاسمی فرزاد در اولین جلسه از کارگروه اقتصادی اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی در ایجاد زیرساخت‌های عمرانی و تأمین انرژی نظیر آب، برق، گاز و در تسهیل و تسریع امور در طول سال‌های گذشته بسیار موفق عمل کرده است.
وی افزود: با رایزنی‌های انجام شده با بخش خصوصی 80هکتار زمین برای ایجاد شهرک صنفی مناسب و مکانیزه مبتنی بر اصول فنی و مهندسی برای ارتقا استان همدان در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان نیز توضیح داد: در دولت مردمی سیزدهم دو شهرک جدید با مقیاسی بیش از 300هکتار به استان همدان اضافه شده است به طوری که زمینه‌ساز ایجاد بیش از 1200شغل خواهد بود.
مصطفی حقیقی با بیان اینکه در دوسال گذشته بالغ بر 300هکتار به اراضی صنعتی استان اضافه شده است تصریح کرد: موضوع حائز اهمیت این است که در قالب یکی از مصوبات اشاره شده در یک پهنه‌ 80هکتاری قراراست بزرگ‌ترین شهرک صنفی_صنعتی کشور ایجاد شود که اولین شهرک مشارکتی کشور خواهد بود و در سالی که مزین به نام رشدتولید با مشارکت مردم است یکی از مهمترین مشکلات شهر همدان درخصوص ترافیک و سیما منظر شهری را مرتفع خواهد کرد.
وی بابیان اینکه نهضت توسعه صنعتی و ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید در دولت سیزدهم به راه افتاد اضافه کرد: با هدف افزوده شدن بیش از 1000هکتار به اراضی صنعتی استان تا انتهای دولت مردمی سیزدهم، این امر به سرعت‌ و‌ جدیت درحال پیشرفت است.
به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های همدان، بهار، ملایر و تقریبا همه‌ شهرستان‌های استان موضوع ایجاد یا توسعه شهرک و نواحی صنعتی در دستور کار قرار دارد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: