صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: استاندار همدان از کاهش 50 درصدی تصادفات منجر به فوت در ایام سفرهای نوروزی در همدان خبر داد.
به گزارش هگمتانه، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 35 درصد کاهش داشته و شاهد کاهش 50 درصدی تصادفات منجر به فوت در ایام نوروز امسال بودیم.
وی با بیان اینکه رفع 31 نقطه‌ حادثه خیز در سال گذشته در کاهش تصادفات تأثیر بسزایی داشته است، افزود: در سال جاری 21 نقطه حادثه‌خیز باقی‌مانده نیز ایمن‌سازی و رفع خطر خواهد شد.
استاندار همدان با تأکید بر اینکه جلسه‌ ستاد اجرایی خدمات سفر استان باید به صورت ماهیانه برگزار شود و محدود به ایام نوروز نشود،‌گفت: در نوروز امسال شاهد حضور گردشگران بسیاری در استان همدان بودیم که با رضایت خاطر در باب خدمت‌رسانی، استان را به مقصد محل زندگی خود ترک کردند.
وی بیان کرد: مستندسازی اقدامات دستگاه‌های اجرایی و مسؤولان استان و اطلاع‌رسانی به مردم در راستای تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در تقابل با امپراطوری رسانه‌ای غرب حائز اهمیت و مورد تأکید است.
به نقل از کانال اطلاع رسانی استانداری همدان، استاندار همدان خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی و میوه شب عید با قیمت مناسب به مردم عرضه شد و کمبودی در توزیع اقلام مذکور وجود نداشت.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: