صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : رویداد صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۹

امروز: ۶ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 25

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه شهرستان: فرماندار ویژه ملایر هم افزایی و همکاری را حلقه مفقوده فعالیت‌های جهادی دانست و مطرح کرد: باید با هم افزایی و وحدت در کنار گروه‌های جهادی، لشکرهای جهادی داشته باشیم و از گروه‌های جهادی در پروژه‌های معطل پیمانکار استفاده کنیم.
به گزارش هگمتانه، سلمان اسماعیلی در اجتماع گروه‌های جهادی شهرستان ملایر از جهادگرانی که در این صحنه حاضر شده و آجر روی آجر می‌گذارند به عنوان مجاهد فی سبیل الله یاد کرد و خطاب به آن‌ها گفت: شما جهادگران از کلمه الله و گفتمان انقلاب حمایت می‌کنید.
اسماعیلی با بیان اینکه شکل کار شما کار فرهنگی نیست اما به معنای واقعی کلمه کار فرهنگی می‌کنید، افزود: نیاز و فشارهای معیشتی و اقتصادی جامعه که بخشی از آن ناشی از تحریم ها، ناکارآمدی‌ها و بدعمل کردن بوده، به عملیات روانی و شبانه روزی دشمن گره خورده است.
وی هم افزایی و همکاری را حلقه مفقوده فعالیت‌های جهادی دانست و مطرح کرد: باید با هم افزایی و وحدت در کنار گروه‌های جهادی، لشکرهای جهادی داشته باشیم.
فرماندار ویژه ملایر در ادامه مطرح کرد: هدف دشمن این است که 43 سال حضور مؤثر و پر برکت انقلاب اسلامی را با بحران کارآمدی مساوی کند و نظام را ناکارآمد جلوه دهد که بحران آن بر اقشار کمتر برخوردار جامعه اثر خواهد گذاشت.
اسماعیلی با تأکید بر اینکه ما در بسیاری از مأموریت‌ها پیوست فرهنگی و عدالت نداشتیم، اظهار کرد: کار شما جهادگران دفاع مقدس از انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب است.
فرماندار ویژه ملایر کار جهادی را بن بست شکن و امیدآفرین دانست و بیان کرد: تفکر جهادی و حضور دلنشین شما جهادگران همه مسائل را حل می‌کند.
وی با تأکید بر ضرورت فراهم سازی حضور حداکثری، پیشرفت و رشد کمی و کیفی گروه‌های جهادی در شهرستان، گفت: باید شرایط را برای حضور گروه‌های جهادی در بسیاری از پروژه‌ها که معطل پیمانکار است، فراهم کنیم.
اسماعیلی در بخش دیگری تصریح کرد: امروز معیشت مردم به معاد آن‌ها گره خورده است و عده‌ای به دنبال آسیب زدن به دین مردم از طریق معیشت آن‌ها هستند.
وی با تأکید بر اینکه با هم افزایی و وحدت نخواهیم گذاشت چنین اتفاقی در ملایر بیفتد، افزود: خوشبختانه شهرستان ملایر از نظر برخورداری از خیرین و جهادگران آبرومند است و با سازماندهی و برنامه‌ریزی اقدامات مؤثری را انجام خواهد داد.
فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه در این راه ما در کنار شما جهادگران هستیم، ابراز امیدواری کرد: مردم شهرستان طعم شیرین گروه‌های جهادی را بیش از گذشته احساس خواهند کرد.

باید رزمایشی پر شور با هدف دلگرمی مردم برگزار شود
در ادامه امام جمعه ملایر از امیرالمؤمنین (ع) به عنوان مجاهد فی سبیل الله در عرصه نظامی، اقتصادی، عمرانی و خدمت‌رسانی یاد کرد و گفت: ما نیز به عنوان شیعه آن حضرت باید پیرو ایشان باشیم.
حجت الاسلام محمدباقر برقراری با تأکید بر ضرورت برگزاری یک رزمایش پر شور در سطح شهرستان با هدف دلگرمی مردم و معرفی فعالیت‌های جهادی گروه‌های جهادی، تصریح کرد: طبق وعده خداوند اگر کسی باری از دوش مردم بردارد، پاداش این کار خیر 700 برابر به او بازمی‌گردد.
برقراری با بیان اینکه مردم اهل و عیال خداوند هستند و کار برای اهل و عیال خداوند، بیگانه نیست، افزود: دستگیری از دیگران بزرگ‌ترین عبادت و راه رشد و رسیدن به کمال است.
وی خواستار شناسایی توانایی‌های افرادی شد که می‌توانند در این رزمایش برای مردمی که پناهی غیر از خداوند ندارند، سر پناهی ایجاد کنند.

برگزاری رزمایش بزرگ گروه‌های جهادی در ملایر
مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر نیز از برگزاری رزمایش بزرگ گروه‌های جهادی در شهرستان از 17 تا 24 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: در این رزمایش اقدامات ارزنده جهادگران را به نمایش خواهیم گذاشت.
حمیدرضا آقا بیگی همچنین از اعزام گروه‌های جهادی برای ساخت 100 واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری کمیته امداد امام(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد.
مسؤول گروه جهادی شهید همت حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) نیز یکپارچگی گروه‌های جهادی را عامل اصلی رفع مشکلات و موانع نیازمندان دانست و گفت: گروه‌های جهادی با استفاده از ظرفیت بسیج جامعه پزشکان در حوزه بهداشت یا استفاده از معمار، گچ کار، جوشکار و... اقدامات مؤثری در زمینه سازندگی در مناطق حاشیه شهر انجام داده است.
به نقل از ایسنا، داوود چهاردولی با اشاره به ساخت دو باب منزل مسکونی در روستای توچغاز و محله نفت سیاه در ایام نوروز توسط جهادگران، اضافه کرد: سال گذشته بسته‌های معیشتی به مبلغ یک میلیارد تومان با کمک خیرین و کمیته امداد امام خمینی (ره) تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: