صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: معابر شهر همدان در وضعیت مطلوب قرار دارد.
مرتضی رضایی در گفتگو با خبرنگار هگمتانه اظهار کرد: با شروع بارش برف و یخ زدگی معابر شهری، عملیات یخ زدایی با تعداد 750 نیروی شهرداری انجام شد.
وی افزود:‌این عملیات دو مرحله داشت که در مرحله اول، یخ زدایی قبل از بارش بود که طی شب‌های گذشته انجام شد. و در مرحله دوم بلافاصله بعد از اتمام بارش، تعداد 63 دستگاه خودروی مکانیزه تخصصی برف روبی و یک صد دستگاه خودروی بخش خصوصی شامل لودر، گریدر، باب کت و کمپرسی، به انجام عملیات پاشیدن مخلوط نمک و ماسه پرداختند.
مدیر خدمات شهری شهرداری همدان همچنین گفت: در این عملیات، پاکسازی معابر فرعی و کوچه‌های درجه 2 و 3 نیز صورت گرفت، این عملیات تا ساعاتی از شب ادامه داشت و صبح دیروز نیز پاک‌سازی خیابان‌ها ادامه داشت و الان نیز در حال انجام است.
رضایی با بیان اینکه محور عباس‌‌آباد-گنجنامه نیز بازگشایی شد، گفت: هم‌اکنون وضعیت معابر شهری همدان مطلوب است و معابر فرعی نیز در حال نمک‌پاشی است.
وی گفت: شهروندان می‌تواند در تماس با سامانه مردمی شهرداری همدان (137)، اگر موردی از یخ‌زدگی معبری داشتند اطلاع دهند تا نیروهای شهرداری حضور یافته و معابر را بازگشایی کنند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: