صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۲۲
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۱

امروز: ۲۲ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (May) 11

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه خبر همدان: شهردار همدان در جلسه شورای معاونین بر تسریع در تکمیل پروژه‌های شهری و تسهیل امور شهروندان تأکید کرد.
به گزارش هگمتانه، در این جلسه سید مسعود حسینی بر بهره گیری از بسترهای فناوری در تسریع خدمت‌رسانی به شهروندان و تکمیل پروژه‌های مختلف شهری تأکید کرد.
شهردار همدان با تأکید بر برگزاری جلسات منظم جهت هماهنگی بیشتر بین مدیران شهری در خصوص پیگیری پروژه‌ها در مناطق مختلف شهر افزود: شهروندان در حفظ اموال شهری با شهرداری همکاری کنند.
وی در همین راستا افزود: مدیران مناطق و حوزه خدمات شهری سازوکارهای فنی و انسانی لازم را جهت حفاظت از پل‌های عابر پیاده فراهم کنند.
در ادامه جلسه حسینی با اشاره به ظرفیت بالای نیروی انسانی و مدیریتی در سازمان فرهنگی شهرداری گفت: از این حوزه انتظار می‌رود بر مدار شاخص‌های مهم فرهنگی حرکت کنند.
وی با بیان اینکه تسهیل کار شهروندان به ویژه کوتاه کردن فرایند صدور پروانه ساختمانی در دستور کار شهرداری همدان قرار گرفته است افزود: راه‌اندازی سامانه یکپارچه شهرسازی توسط سازمان فناوری اطلاعات با جدیت پیگیری شود.
به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، در پایان جلسه از زحمات روح الله وجدی هویدا و سیامک سلیمی تقدیر به عمل آمد و هادی بلاغی و جواد مختاری به عنوان سرپرستان جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و سازمان فناوری اطلاعات شهرداری همدان معرفی شدند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: