صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه ورزش: تیم فوتبال جوانان شهرداری همدان در هفته پنجم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور مقابل میزبان خود استقلال کاشان به برد ارزشمند دست یافت.
تیم استقلال کاشان در هفته پنجم و آخرین بازی دور رفت رقابت‌های لیگ دسته یک جوانان کشور در ورزشگاه شهید ناصرفکری این شهر به مصاف تیم شهرداری همدان رفت و درپایان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.
تیم شهرداری همدان در نیمه نخست با وجود چندین موقعیت نصف و نیمه موفق به باز کردن دروازه حریف نشد و نیمه نخست را دو تیم با مساوی بدون گل به رختکن رفتند.
شهرداری همدان نیمه دوم را بهتر آغاز کرد اما این استقلال کاشان بود که ابتدا موفق شد دروازه شهرداری همدان را توسط کیانوش معظمی باز کند اما این گل زیاد دوام نیاورد و حریف موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و بلافاصله بعد از یک دقیقه گل دوم را نیز درون دروازه استقلال کاشان جای دادند.
استقلال کاشان با دریافت گل دوم شیرازه تیم خود را از هم پاشیده دید و بازیکن حریف از نیمه زمین پا به توپ بدون مزاحمت تا داخل محوطه هیجده قدم استقلال پیش رفت و گل سوم شهرداری همدان را به ثمر رسانید.
استقلال بعد از دریافت گل سوم نسبت به قضاوت دیدار معترض شد و از این لحظه به بعد بازی به جنجال کشیده شد و شاهد صحنه‌های زشت و تأسف باری در این دیدار بودیم.
به هرحال این دیدار که همراه با اخراج بازیکنان دو تیم همراه بود در نهایت با شکست 3 بر 2 تیم استقلال کاشان به پایان رسید و در پایان بازی نیز باردیگر همان اتفاقات تأسف بار تکرار شد و متأسفانه میزبان، حرمت میهمان نگه نداشت تا کاشانی‌ها هم نتیجه بازی را باخته باشند و هم اخلاق را باخته باشند.
اسامی بازیکنان و کادر فنی شهرداری همدان: علی صالحی، سعید صدری، احسان نیک نام، محمد مهدی درویشی، امین علامه، علی جهاردولی، امیر محمد عبدالملکی، فرشید حمزه، مرتضی صفری، محمدرضا هاشمی، علیرضا بیات، امیررضا گمار، امیرمحمد کوثریان، متین پیرمحمدی، جابرداودی نژاد، ابوالفضل چهاردولی، محمد مهدی یزدانفر، محمدامین نوری، سرمربی علی احمد فرخی مهر، مربیان: رضا اردویان، سید مجید بشیری، محراب فریدی، مدیر تیم: رحمت الله سنقری.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: