صفحه 1 : فرهنگ و هنر صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و هنر صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۲

امروز: ۳۰ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 18

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: سرپرست معاونت بهداشتی استان همدان گفت: روزانه 10 هزار نفر برای انجام واکسیناسیون فراخوان می‌شوند که از این تعداد بین 7 تا 9 هزار نفر واکسینه خواهند شد.

به گزارش هگمتانه، محمد خزایی اظهار کرد‌: موج پنجم کرونا در استان آغاز شده و شاهد قرمز شدن بسیاری از شهرستان‌های استان هستیم‌.

وی با تأکید بر اینکه کرونا دلتا هیچ تأثیری بر افزایش بستری‌کودکان نداشته است تصریح کرد: فقط شدت مسری بودن کرونا دلتا نسبت به گونه‌های قبلی بسیار بیشتر است.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه ثبت نام واکسیناسیون گروه سنی 60 سال به بالا از هفته گذشته آغاز شده است اظهار کرد: واکسن مورد نیاز همه افراد گروه هدف در استان ذخیره‌سازی شده است.

خزایی با اشاره به اینکه ظرفیت تزریق روزانه 10 هزار دز واکسن کرونا در استان وجود دارد تصریح کرد: اما به طور میانگین روزانه بین 7 تا 9 هزار نفر به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن را دریافت می‌کنند‌.

وی با بیان اینکه یک میلیون و 300 هزار نفر در استان مشمول دریافت واکسن کرونا هستند گفت: 41 مرکز واکسیناسیون در استان فعال است.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با تأکید بر اینکه مردم از هرگونه مراجعه خودسرانه به پایگاه‌های واکسیناسیون خودداری کنند اظهار کرد: افرادی که گروه سنی آن‌ها برای واکسن اعلام‌ شده باید برای دریافت نوبت و ساعت مراجعه به مرکز مورد نظر در سامانه salamat.gov ثبت نام کنند.

خزایی با اشاره به اینکه در حال حاضر واکسن سینوفارم چین و برکت ایران در همدان تزریق می‌شود گفت: بسیاری از مردم تمایل به دریافت واکسن ایرانی دارند.

 



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: